معاون سياسي امنيتي استاندار قم گفت: ارايه خدمات سلامت و مشاركت در تامين منابع آن بايستي با رعايت عدالت باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمين محمدمهدي انصاري درجمع اعضاي انجمن دارو سازان استان قم در سخناني سلامت را يكي از اساسي‌ترين نيازهاي بشر دانست و افزود: عوامل اجتماعي بيشترين تأثير را در سلامت انسان دارد و ضروريست با اتخاذ راهكاها و تدابير لازم از بروز شكاف و تبعيض طبقاتي در اين زمينه جلوگيري كرد.
وي با بيان اينكه يكي از راههاي ارتقاء سلامت جامعه از طریق ارتقاء كيفيت دارویی می‌باشد بيان داشت: مي بايست با تکیه بر نیروهای خلاق و متعهد و بهره‌گیری از آخرین پیشرفتهای فناوری روز؛ در تولید داروی مورد نیاز به خود كفائي رسيده و در آینده شرایطی فراهم گردد که آرامش خاطر مصرف کنندگان داروی كشور تأمین شود.
معاون سياسي امنيتي استاندار قم با اشاره به سند چشم انداز 1404(ه.ش) جمهوري اسلامي ايران و اينكه بر اساس اين افق، جمهوري اسلامي ايران كشوري است با مردمي برخوردار از بالاترين سطح سلامت و داراي عادلانه ترين و توسعه يافته ترين نظام سلامت در منطقه، بر پايبندي همه آحاد جامعه به وظايف خود تاكيد نمود .
حجت الاسلام والمسلمين انصاري با اشاره به اهميت كار داروسازان در سلامت و اقتصاد جامعه، داروسازان را جزء نخبه‌های عرصه بهداشت و درمان دانست و زحمات آنان را قابل تقدير و ستايش دانست./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.