دبیر ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تاکنون 238 هزار و 925 نفر روز میزبان فرهنگیان و معلمانی بودیم که به استان اردبیل سفر کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مهیار رامزی  در جلسه ستاد اسکان در اردبیل اظهار داشت: از آغاز تعطیلات تابستانی تا 6شهریور ماه افتخار میزبانی 238هزار و 925نفر روز میهمان فرهنگی نصیب استان اردبیل شده است.

وی گفت: 118هزار و 728 نفر میهمان فرهنگی را در قالب 19 هزار و 465 خانوار در استان دارالارشاد اردبیل مورد پذیرش و استقبال قرار گرفته‌اند.

رئیس اداره رفاه و تعاون آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: بیشترین مراجعه فرهنگیان و خانواده‌های آنان به ستادهای اسکان نواحی یک و دو اردبیل، شهرستان‌های نیر، سرعین و مشگین‌شهر بوده است.

رامزی گفت: ستادهای اسکان تا 25 شهریور ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهند و ما در فرصت باقیمانده با تمام توان در خدمت فرهنگیان هستیم تا بتوانیم در حد وسع و توان پذیرای این مسافران و گردشگران فرهنگی و معلمان عزت‌مند باشیم.

وی در ادامه ابراز داشت: با اتمام فعالیت ستاد اسکان در روز 25 شهریور ماه شاهد آماده شدن مدارس برای آغاز سال تحصیلی خواهیم بود ولی همچنان در دو فضای خانه معلم در سرعین و اردبیل میزبان میهمانانی خواهیم بود که در روزهای پایانی سفرهای تابستانی قصد سفر به این شهر و دیار را داریم/س.

برچسب ها: اردبیل ، سفر ، مسافران ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.