رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: راه حل همه مشكلات محو رژيم عاصب صهيونيستي از منطقه است و اينكه مردم آمريكا بيدار شوند و بدانند منافع ملي كشورشان و همچنين نام كشورشان فداي يك مشت گروه جنايتكار تروريست مي‌شود.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران؛ "سردار محمدرضا نقدي" رئيس سازمان بسيج مستضعفين در جمع خبرنگاران با اشاره به تحولات اخير در سوريه گفت: ياد 17 هزار شهيد ترور را گرامي مي‌داريم، اين كنگره روند بسيار واضح و روشني داشت كه نياز به هيچ گفتگويي ندارد.
 
وي ادامه داد: از اينكه جمهوري اسلامي ايران يكي از بزرگترين قربانيان ترور در قرن اخير است و اينكه چه كساني حاميان اصلي تروريست هستند، امروزه تمام اين 17 هزار شهيد ترور كه نام آنها برده مي‌شود، حاملان قتلشان و يا دستور دهندگان اين قتل‌ها در گروه‌ها به ويژه آمريكا هستند.

سردار نقدي تصريح كرد: من فكر مي‌كنم با اين جنايات روشني كه صورت گرفته و ادامه دارد، امروز روز محاكمه رژيم شرور آمريكا فرا رسيده و اگر دستگاه‌هاي بين‌المللي هم براي اين كار اقدام نكنند و جلوي اين شرارت‌ها را نگيرند قطعا مردم دنيا اين اقدام را انجام خواهند داد.
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: ما امروز شاهد هستيم كه بازهم دشمنان درصدد جنگ افروزي و آتش افروزي در منطقه هستند، اينها يك روز به بهانه از بين بردن گروه‌هاي كوچك تروريستي كشور افغانستان را اشغال كردند و صدها نفر از مردم آنجا را مجروح و زخمي كردند و امروز مي‌بينيم كه نتيجه اين اشغال چيزي جز عقب‌تر رفتن افغانستان و گسترش ناامني‌ها در اين كشور نيست.
 
سردار نقدي اظهار داشت: روزي به بهانه داشتن بمب و سلاح اتمي عراق مظلوم را اشغال كردند و نزديك به يك ميليون نفر از مردم آنجا را كشته و جنايت‌هاي زيادي انجام دادند.
 
وي ادامه داد: امروز مي‌بينيم نتيجه اين تجاوزها چيزي جز انفجارهاي هر روزه و ترورهاي فجیع نيست و امروز به بهانه سلاح شيميايي برنامه ضربه زدن به مقاومت در سوريه را دارند.
 
سردار نقدي اظهار داشت: اين همان خط و همان راه پيشين است، اين بهانه‌ها هم هر روز بهانه‌هاي واهي و ماجرايي كه آنها خط تسلط بر دنيا و منطقه را دارند.
 
وي تاكيد كرد: اينكه رئيس جمهور آمريكا كه امروز تعيين تكليف مي‌كند كه در قبال حمله شيميايي كه خودشان اين مسئله را به دولت سوريه نسبت دادند، بايستيد چرا در مقابل حمله شيميايي بعث عراق به مردم سردشت چنين احساس تكليفي نداشتند و چرا از آنها حمايت كردند چرا در مقابل بمباران گسترده شيميايي حلبچه كه رژيم بعث عراق حامل آن بود عكس العملي نشان ندادند؟ و خود غربي‌ها سلاح‌هاي شيميايي را در اختيار صدام(دیکتاتور سابق عراق) قرار دادند.
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين ابراز داشت: اگر به خاطر داشتن بمب اتمي خود را مكلف دانستند و احساس وظيفه كردند و در همين راستا كشور عراق را اشغال مي‌كنند، و اين تبعات سنگيني براي ملت عراق ايجاد مي‌كند، پس چرا در مقابل بمباران‌هاي هسته‌اي سكوت مي‌كند؟
 
نقدي اظهار داشت: اينها نشان مي‌دهد كه هدف نه مقابله با تروريسم نه مقابله با بمب شيميايي است تنها هدف سلطه و زورگويي است و چپاول سرمايه‌هاي ملت‌هاست، هدف سلطه رژيم غاصب صهيونيستي است و تا مادامي كه اين غده سرطاني از منطقه حذف نشده، دائما شاهد تجاوزات و اشغال‌ها خواهيم بود.
 
سردار نقدي تاكيد كرد: راه حل همه مشكلات محو رژيم غاصب صهيونيستي از منطقه است و اينكه مردم آمريكا بيدار شوند و بدانند منافع ملي كشورشان و همچنين نام كشورشان فضاي يك مشت گروه جنايتكار تروريست مي‌شود.

وی ادامه داد: تروریست‌هایی که امروز به آموزش‌های خود برای ترور افرادی همچون شهید قشقایی اعتراف کردند و سندهای روشنی است که ما باید به محاکمه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی بپرازیم.


رئيس سازمان بسيج مستضعفين اظهار داشت: ما حامی تمامی مستضعفین هستیم و ملت ما هیچگاه فریب این مشکلات را نخورده با وجود اینکه زخم خورده ترورهای مختلف هستند و از اشغال کشورهای منطقه حمایت نکرده است.


سردار نقدی تصریح کرد: ملت ایران با وجود اینکه در جنگ با عراق متحمل فشارهای بسیاری شد اما هیچگاه از آمریکا برای اشغال این کشور به بهانه مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و اتمی حمایت نکرد چراکه از اهداف شوم و خصمانه آنها آگاه بود و امروز نیز همان خط را دنبال می کند؛ ما حامی مقاومت اسلامی در سوریه هستیم و این مسأله را به طور واضح اعلام کردیم و همه منطقه نیز این مواضع را مطرح کرده‌اند.

وی افزود: امروز شاهد نگرانی مردم اروپا و آمریکا هستیم که نسبت به نیت‌های شوم حاکمان واشنگتن و تل‌آویو روشن شده و در صحنه حاضر هستند.

رئیس‌ سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: به دلیل اینکه شورای امنیت و سازمان ملل به طور رسمی و غیر رسمی با آمریکا همکاری می‌کند بنابراین ما برای تصمیمات آنها اهمیتی قائل نیستیم.

سردار نقدی بیان کرد: البته آمریکا بعد از انقلاب اسلامی در ایران هر اقدامی انجام داده به ضرر منافع خودش بوده است، قطعا هر اقدامی در رابطه با سوریه پیش گیرد نیز اشتباه خواهد بود.

وی تاکید کرد: اگر آمریکا قصد دارد حساسیت جریانات آزادی‌خواه را در قبال عملکردشان کاسته و حمله خود را کوچک نشان دهد که این اقدامات آنها با واکنش جهانیان روبرو نشود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آمریکا بداند اگر کوچکترین تجاوزی از سوی آنها در خاک سوریه صورت گیرد، واکنش‌های سنگینی را از ملت‌های آزادی‌خواه می‌بینند و همانطور که تاکنون نفوذ آمریکا در دنیا روند قهقرایی را طی کرده است و هر روز منفورتر می‌شوند.

سردار نقدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه واکنش ایران درصورت حمله احتمالی آمریکا به سوریه چه خواهد بود، گفت: نیازی به مداخلهد در این مسئله نیست، آگاه سازی بسیج و اقدامات و برنامه‌ریزی‌های سوریه در این زمینه کافی است.


وی با اشاره به جنگ 8 و 33 روزه اظهار داشت: این جنگ با التماس مقامات صهیونیستی پایان گرفت چراکه آنها مستاصل شده بودند.

ادامه دارد...
برچسب ها: سازمان ، بسیج ، مستضعفین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار