در رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو که ساعاتی پیش شنبه 9 شهریور در آکادمی ووشو برگزار شد 6 سانداکار با شکست حریفان خود جایگاه خود را در اردو تثبیت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در رقابت های انتخاب تیم ملی ووشو که امروز شنبه 9 شهریور در آکادمی ووشو در 10 وزن برگزار شد تکلیف 6 وزن به طور کامل مشخص شو و ووشو کاران اوزان 52-، 70-، 90- و 90+ برای باقی ماندن در اردو عصر امروز با هم مبارزه خواهند کرد.

لازم به ذکر است علی بختیاری، علی یوسفی، محمد سیفی، جواد آقایی، امیر فضلی و حمیدرضا قلی پور با شکست حریفانشان طی دو مبارزه موفق شدند تا به عنوان نفر ثابت در اردو باقی بمانند.

شایان ذکر است، محسن باقریان و معین حاجی زاده در وزن 52- کیلوگرم، غلام خانه کشی و آرمان بازیاری در وزن 90- سجاد عنالی و مسعود فاضلی در وزن 70- و مصطفی خلعتبری و مرتضی عطیمی در وزن 90+ ووشوکارانی هستند که عصر امروز برای باقی ماندن در اردو برای سومین بار مقابل هم مبارزه خواهند کرد.

گفتنی است، این اردو به منزله انتخاب ووشوکاران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که آبان ماه در مالزی و بازی های کشورهای اسلامی که اول مهرماه در اندونزی برگزار می شود./آق
برچسب ها: سانداکار ، اردو ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار