مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان گفت: وزارت امور خارجه با جدیت حقوق خانواده شهدا را در سازمان‌های بین‌المللی پیگری خواهد کرد و این قولی است که ما دادیم و با توجه به اینکه وزیر خارجه دارای شخصیتی بین‌المللی و دیپلماتی شناخته شده است این کار محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، " جواد کچوئیان" مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در جمع خبرنگارن در باره برگزاری کنگره 17 هزار شهید ترور گفت: این همایش، جلسه بسیار خوبی بود و سخنرانان مواضع خود را به خوبی مطرح کردند.
 
وی ادامه داد: ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است و ما هر گونه مواضعی که بر خلاف استانداردهای بین‌المللی باشد را رد کردیم.
 
کچوئیان تصریح کرد: وزارت امور خارجه با جدیت حقوق خانواده شهدا را در سازمان‌های بین‌المللی پیگری خواهد کرد و این قولی است که ما دادیم و با توجه به اینکه ظریف دارای شخصیتی بین‌المللی و دیپلماتی شناخته شده است این کار محقق خواهد شد.

مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: بنابراین ما می‌توانیم حقوق خودمان را در سازمان های بین‌المللی بیش از گذشته پیگیری کنیم.
 
کچوئیان در خصوص سخنگوی جدید وزارت امور خارجه بیان کرد: "مرضیه افخم" از دیپلمات‌های بسیار باتجربه وزارت امور خارجه است و وی پیش از این مدیر کل اططلاعات و مطبوعات و سال گذشته نیز مدیر کل دیپلماسی عمومی  وزارت امورخارجه بود
 
وی ادامه داد: افخم شخصیتی بسیار فهیم و آشنا به امور بین‌الملل است و به نظر من انتخاب بسیار خوبی صورت گرفته است، خوشبختانه دیپلمات‌های بسیار خوبی در وزارت امور خارجه داریم و مطمئن باشید که در این انتخاب مسئله جنسیت مطرح نبوده بلکه شایستگی و لیاقت مطرح بوده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: کنگره ، ترور ، وزارت ، خارجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار