مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: گروه سرمایه‌گذاری شستا شهرک دارویی در اردبیل احداث می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محمد ملاطفی امروز در جریان بازدید گروه سرمایه‌گذاریشستا از شهرک صنعتی اردبیلاظهار داشت: در این بازدید هیئتی مرکب از متخصصان حوزه سرمایه‌گذاری دارویی تامین از زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری شستا جهت بررسی و ارزیابی در زمینه ایجاد شهرک دارویی و احداث مجتمع دارویی حضور داشتند.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تصریح کرد: در حال حاضر استان اردبیل دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی بوده که کلیه امکانات زیر بنایی در شهرک‌ها و نواحی برای اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی مهیا می‌باشد.

ملاطفی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در بخش دارو جزو صنایع اولویت‌دار بوده و این شرکت آماده است در صورت لزوم برای احداث و راه‌اندازی شهرک تخصصی تولید دارو با منشا گیاهی زمین واگذار کند.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به مزیت‌ها و ظرفیت‌های حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اشاره کرد و گفت: ‌در این شهرک‌ها تمامی امکانات مورد نیاز در اختیار صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی قرار می‌گیرد.

ملاطفی افزود: اعطای تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری، معرفی به صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری و کمک به تجدید ساختار و نوسازی صنایع از جمله اقدامات حمایتی شهرک‌های صنعتی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ ارتقای کیفیت بهره‌وری، ایجاد مرکز خدمات فناوری و کسب کار از عمده فعالیت‌های این شرکت برای واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است./س

برچسب ها: اردبیل ، احداث ، شهرک ، دارویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.