نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی از هزینه‌ای افزون بر 57 میلیارد تومان در بخش‌های عمرانی در 1.5 سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران شاهین محمدصادقی امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به هفت روستای شهر قائمیه شهرستان کازرون اظهار کرد: در چهار سال اخیر چهار برابر اعتبار نسبت به چهار سال گذشته در این شهرستان در بخش‌های عمرانی هزینه شده است.

وی علت سرکشی نکردن به حوزه انتخابیه نمایندگی خود را امور مربوط به انتخابات ریاست جمهوری، بررسی کابینه دولت جدید و رأی اعتماد به وزرا عنوان کرد و افزود: حقوق مردم ایجاب می‌کرد که رابطه معقولی با وزاری جدید برقرار کنیم.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش و زحمات دولت گذشته تصریح کرد: با تعدادی از وزرای دولت تدبیر و امید رابطه حسنه داریم بنابراین امیدواریم قدم‌های مؤثری در راستای پیشرفت این شهرستان برداشته شود.

محمدصادقی با اشاره به اصلاح تعرفه برق شهرستان کازرون به عنوان منطقه گرمسیری تصریح کرد: طرح‌های کلان دیگری از جمله آزادراه، راهآهن، اتمام گازرسانی در روستاهای این شهرستان، احداث کمربندی و بیمارستان قائمیه، ساخت شهرک صنعتی، برق‌رسانی به شهرک فرهنگیان قائمیه و نیز جاده شیراز به قائمیه در دست پیگیری و اجرا قرار گرفته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در سال گذشته با وجود اینکه میزان درآمد کشور از محل فروش نفت 35 میلیارد دلار کاهش پیدا کرد اما با وجود این شرایط اعتبار شهرستان کازرون چهار برابر چهار سال گذشته بود.

محمدصادقی عزم دولت جدید برای خدمات‌رسانی به مردم را بسیار خوب توصیف کرد و ادامه داد: دشمن در تلاش است با پرداختن به حواشی امید مردم به دولت را به یأس و ناامیدی تبدیل کند که البته موفق نمی‌شود.

وی ادامه داد: دنیای استکبار قبل از اینکه سوریه را مورد هدف قرار دهد حمله به نقاط قوت ملت ایران و به ناامیدی کشاندن مردم را در سر می‌پروراند.

نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: جمهوری اسلامی با وجود رهبری مقتدر و مردم هوشمند روز به روز با اقتدار و آرامش کامل‌تر به پیش می‌رود و کید دشمنان به خودشان برمی‌گردد.
برچسب ها: فارس ، کازرون ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.