مدیر کل ورزش و جوانان کردستان برلزوم توجه ویژه به آثار شهید مطهری و معرفی آنها تاکید کرد و گفت: شهید مطهری بیانگر حقانیت انقلاب اسلامی ایران بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، تیشه گران، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان، در اولین نشست تشکیل شبکه اجتماعی اندیشه های مطهری،گفت: ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با جوانان و دانشجویان و اهمیت دادن به اندیشه های آنان از ویژگی‌های شهید مطهری بوده است.

وی افزود: استاد مطهری با موضوعات مطروحه یک نگاه عقلانی و منطقی داشته است و در طرح موضوعات مختلف دچار موضوعات احساسی، مکانی و ... نمی شد که این ویژگی شهید مطهری را نسبت به دیگران متمایز کرده است و ما امروزه به چنین نگاهی در محافل علمی و اندیشه ای نیازمندیم.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: خلوص نیت، صلاحیت علمی، فروتنی و گذشت، عدالت، عطوفت و مهربانی و عشق به تربیت از ویژگی‌هایی بارز شهید مطهری است و باید سرلوحه کار مسئولان باشد.تیشه گران برلزوم توجه ویژه به آثار شهید مطهری ومعرفی آنها افزود: باید با برنامه ریزی زمینه‌ای فراهم شود که طلاب، دانشجویان و نسل جوان دوره کتابهای شهید مطهری را مطالعه کنند.

وی ادامه داد: اندیشه های بلند شهید مطهری و آثار بزرگ آن در سطح ملی و بین المللی حرفی بر ای گفتن دارد و انتظار می رود با بسط این اندیشه ها و تفکرات زمینه را برای رشد و بالندگی جامعه اسلامی در تمامی زمینه فراهم کنیم./ز

برچسب ها: مطهری ، احساس ، مطروحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.