سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت‌: مردم و نمایندگان استان اردبیل پیگیر سفر مقام معظم رهبری به استان اردبیل هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری بنه خلخال دیروز در دیدار مردمی خود در خلخال اظهار داشت: مردم ولایتمدار استان علاقمند سفر مقام معظم رهبری به استان اردبیل هستند و ما نیز به تبع این درخواست و مطالبه مردم به جد موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: عموم مردم به کرات از نمایندگان مجلس و سایر مسئولان پیگیر این موضوع بوده‌اند که امیدواریم همه این تلاش‌ها و پیگیری‌ها منجر به سفر مقام معظم رهبری در آینده نزدیک به این استان شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما درخواست مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و همچنین دلسوزان نظام اسلامی را تقدیم دفتر مقام معظم رهبری خواهیم کرد و از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل انتظار داریم در اجابت این درخواست‌های مردم رایزنی‌های لازم را برای بسترسازی سفر مقام معظم رهبری به این استان فراهم کنند.

جعفری بنه خلخال گفت: اردبیل به عنوان مهد تشیع و حسینیان سال‌های گذشته از فیض و برکت فراوانی دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بهره‌مند شده و در این راه هم مجمع نمایندگان و هم مسئولان سعی دارند تا با پیگیر‌ی‌های مستمر مقدمات و زمینه این سفر را فراهم کنند.

وی در ادامه افزود: سفر رهبر فرزانه انقلاب بعد از 13 سال می‌تواند زمینه و فرصتی را برای اهالی ولایت‌مدار استان اردبیل فراهم آورد تا ضمن تجدید میثاق و پیمان با مقام معظم رهبری بستری فراهم آید تا بسیاری از مطالبات و خواسته‌های مردم از سوی معظم له مورد اجابت قرار گیرد/س

برچسب ها: اردبیل ، سفر ، مقام ، معظم ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.