بودجه 58میلیاردی به شهرستان میاندرود اختصاص یافت

 




معاون برنامه ریزی استاندار مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره به تحقق تنها 24درصد از اعتبارات مصوب مازندران در سال 91افزود: از مجموع 259میلیارد تومان اعتبار ابلاغی حدود 60میلیارد تومان آن تصویب شد.

فرزانه افزود: پارسال موانع و تحریم هایی را پشت سر گذاشتیم که دشمن آنرا فلج کننده خوانده بود و حتی در فروش نفت کشور نیز تاثیر گذاشت به همین دلیل ما نیز نتوانستیم بخشهای زیادی از طرح های کشور را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به ابلاغ 313میلیارد تومان اعتبار برای استان در سال جاری ابراز امیدواری کرد در دولت تدبیر و امید این میزان اعتبار محقق شود.

معاون برنامه ریزی استاندار مازندران به تصویب 189میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و 25میلیارد تومان از محل 2درصد نفت نیز اشاره کرد و گفت: معادل 13میلیارد تومان اعتبار توسط معاونت برنامه ریزی طرح تعیین شده است که صرف طرحهایی مانند اصلاح و تعمیر آب بندان ها ، رودخانه ها و برخی دیگر ازطرح های استان خواهد شد.

فرزانه در مورد اعتبار امسال شهرستان میاندرود این مقدار را معادل بیش از 2درصد بودجه استان دانست و افزود: این میزان اعتبار در حالی محقق میشود که میاندرود از لحاظ وسعت و جمعیت معادل یک و هشت دهم درصد وسعت و جمعیت استان را در اختیار دارد.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در توزیع اعتبارات تنها به جمعیت و وسعت نگاه نشده است گفت:60تا 70مولفه برای توزیع منطقی و علمی اعتبارات در بین شهرستان ها در نظر گرفته شد تا به نوعی توازن منطقه ای برقرار شود.

وی در پایان اعتبار میاندرود در سال جاری را 58میلیارد ریال اعلام کرد./س

برچسب ها: میاندرود ، اختصاص ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.