مدیر کل محیط زیست خوزستان گفت: طبیعت گردی در تالاب بین المللی شادگان با اولویت برنامه ریزی برای توسعه جاذبه های روستاهای داخل تالاب در هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ، احمدرضا لاهیجان زاده  اظهار کرد: بخشی از طرحهای جاده کنارگذر این روستا به منظور تسهیل دسترسی بازدیدکنندگان تالاب بین المللی شادگان در هفته دولت با حضور  جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

وی افزود: تلاش مجموعه محیط زیست در این است تا پروژه مرکز بازدیدکنندگان تالاب بین المللی شادگان در دهه فجر به بهره برداری برسد. این پروژه در روستای صراخیه واقع در جاده شادگان - دارخوین و در دو طبقه در حال احداث است که در کنار آن بازارچه صنایع دستی و فراورده های محلی و همچنین اسکله گردشگری تالاب واقع شده است.
 
مدیر کل محیط زیست خوزستان خواهان استمرار همکاری دستگاه های مسئول در زمینه حفظ محیط زیست شد و تاکید کرد: این همکاری امری ضروری است و چشم انداز آن را در استان مثبت می بینم زیرا که حفظ محیط زیست مهمترین اولویت جاری در استان است.

لاهیجان زاده با اشاره به موقعیت حساس تالاب شادگان و نقش حساس آن در حفظ زیست بوم منطقه عنوان کرد: قصد داریم تالاب شادگان را با کمک و مشارکت مردم احیا کنیم و به روزهای اول برگردانیم./ز
برچسب ها: گردشگری ، طبیعی ، شادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.