نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل در اشتیاق سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان هستند و ما در این زمینه تلاش می کنیم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / دکتر جلیل جعفری بنه در جلسه ای با حضور مسوولان اجرایی شهرستان های خلخال و کوثر در خلخال اظهارامیدواری کرد این خواسته مردم ولایت مدار استان در آینده نزدیک محقق و با سفر مقام معظم رهبری به مرکز و شهرستان های مختلف استان مردم این دیار شهید پرور از مزایای این سفر بزودی بهره مند شوند.

وی گفت: ما درخواست های اقشار مختلف مردم بویژه خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، جانبازان ، آزادگان و همه دوستداران رهبر معظم انقلاب را جمع آوری و به دفتر معظم له ارائه خواهیم کرد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: از حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل هم انتظار داریم در این کار نمایندگان مردم استان در مجلس را یاری کرده و با صلاحدید خود زمینه سفر مقام معظم رهبری به این استان را فراهم کنند.

وی با بیان این که در سفر گذشته مقام معظم رهبری به استان اردبیل مردم شهرستان های خلخال و کوثر در جنوب این استان از این سفر پر فیض بی بهره بوده اند گفت: سفر رهبر معظم انقلاب پس از 13 سال به این استان می تواند زمینه و فرصتی دوباره را برای اهالی این شهرستان ها برای دیدار و تجدید عهد و پیمان با رهبر معظم انقلاب فراهم کرده و یکی از آرزوها و خواسته های مردم این منطقه محقق شودز/.

برچسب ها: اردبیل ، تلاش ، برای ، سفر ، رهبر ، معظم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.