فرماندار جم گفت: 90 درصد مردم شهرستان جم از گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  عبدالرسول زارع شامگاه جمعه در آیین گازرسانی به روستاهای جم اظهار داشت: در چند سال اخیر در گازرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان جم اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی انجام شده و این امر موجبات رضایت‌مندی مردم شده است.

وی افزود: امروز بیشتر شهرها و روستاهای جم از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که به فضل خدا این روند تا تکمیل گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف ادامه دارد.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در منطقه و منابع زیرزمینی نفت و گاز، استفاده از این نعمت الهی به جای سایر سوخت‌های فسیلی در سیستم گرمایشی، سرمایشی و صنایع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بهره‌وری بیشتری خواهد داشت.

زارع با بیان اینکه 90 درصد مردم شهرستان جم از گاز طبیعی برخوردارند افزود: هم‌اکنون 85 درصد جمعیت روستایی و 95 درصد جمعیت شهری شهرستان جم از نعمت الهی گاز طبیعی برخوردار هستند و تنها 2 روستا در شهرستان جم وجود دارد که از نعمت الهی گاز برخوردار نیستند که تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در دولت تدبیر و امید شاهد گازرسانی به این روستاها باشیم.

وی اضافه کرد: رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه در حوزه برق‌رسانی و گازرسانی و آبرسانی در دستور کار قرار دارد و بلافاصله مشکلات مردم در هر منطقه‌ای را رفع می‌کنیم.

فرماندار جم افزود: مسئولان باید در هر شرایطی در امر خدمت‌رسانی به مردم فعال باشند و نباید نسبت به مشکلات موجود بی‌تفاوت باشیم.

زارع یادآور شد: رفع مشکلات کم‌آبی در این شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که مردم مشکلات کمتری داشته باشند./ج1

برچسب ها: بوشهر ، گاز ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.