سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان بازی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: با تیم‌هایی که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم، راحت هستیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی دایی بعد از پیروزی 3 بر 1 تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم نتیجه بازی 5 بر 0 به سود ما می‌شد و بعد از 10 نفره شدن باز هم موقعیت گل داشتیم. هماهنگی خوبی داشتیم و در نیمه دوم فوتبال بهتری را به نمایش گذاشتیم و گل هم زدیم. می‌توانستیم یکی دو گل دیگر بزنیم و از همین حالا برای دربی آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: در ضربات ایستگاهی خوب کار کردیم. مطمئنا تیمی که 10 نفره می‌شود شرایط به کلی تغییر می‌کند ولی به نظرم زیاد ناهماهنگ نبودیم. اگر اینگونه بود سیدصالحی تک به تک نمی‌شد. اجازه بازی‌سازی و سانتر به هافبک‌های فولاد را ندادیم.
 
دایی ادامه داد: درست است ما در دربی برد می‌‌خواهیم اما هدف اصلی ما قهرمانی پرسپولیس است که مطمئن باشید برای رسیدن به هدف‌مان می‌جنگیم، حالا در این بین گرفتن سه امتیاز بازی با استقلال نیز برای ما اهمیت خودش را دارد. البته باید این را بگویم در فوتبال نگه داشتن تمرکز تیمی بعد از هر باخت مهم‌تر است که خوشبختانه دایی توانست با دادن روحیه و تاکتیک‌های اصولی پرسپولیس را به هدفش برساند.
 
 
سرمربی پرسپولیس در مورد اخراج امید عالیشاه، گفت: به خاطر تجربه کمش کارت زرد دوم را گرفت. اگر با تجربه‌تر بود این کارها را انجام نمی‌داد. برای ما این بازی یا بازی با استقلال فرقی ندارد. با تیم‌هایی که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم، راحت هستیم ولی تیم‌هایی که زمین‌هایشان شرایط خوب ندارند ما به مشکل می‌خوریم .

دایی در مورد اینکه چرا حسین ماهینی بازی نکرد، گفت: ماهینی مصدوم بود. دو روز است با ما تمرین نمی‌کند و شاید اگر بود هم از او استفاده نمی‌کردم و خان‌زاده از روز اول خوب تمرین می‌کند و هماهنگی خوب با خط دفاع دارد.


 

برچسب ها: دایی ، فرکی ، آزادی ، برد ، شکست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار