در مرداد ماه امسال سامانه 137، ناحیه 3 منطقه 17 پاسخگوی یک هزار و 134 پیام شهروندی بود.

سید ابراهیم خوشحال در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این باره گفت: با توجه به رسیدگی و انجام 95 درصد خواسته‌های شهروندان، ناحیه 3 رتبه اول انجام کار در میان نواحی 3 گانه شهرداری منطقه را کسب کرد.
وی در ادامه افزود: همچنین این ناحیه رتبه اول رضایت شهروندی را در میان 2 ناحیه دیگر به خود اختصاص داد.
خوشحال خاطر نشان کرد: آسفالت با آمار 161 پیام ثبت شده مهم‌ترین موضوع و نظافت در این ناحیه با 57 پیام کم تکرارترین پیام‌های شهروندان این ناحیه به شمار رفت./ف
برچسب ها: ثبت ، پیام ، شهروند ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار