سرمربی تیم استقلال گفت: در سالهای گذشته پیشنهادهایی ارائه کردم که چون امیر قلعه نویی آنها را عنوان کرد هیچ گوش شنوایی برایشان وجود نداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: دو سال پيش پيشنهاد دادم که از قرارداد همه مربيان و فوتباليست ها درصدي کم شود و  صندوقي را براي حمايت از بيماران و افرادي آسیب دیده  تاسیس کنیم. ولی چون این پیشنهاد را قلعه نویی داد کسی به آن توجهی نکرد.

وی افزود:فوتبال ،زیبایی های زیادی دارد اما متاسفانه ما آنها را نمی بینیم.به عنوان مثال بازی راه آهن و استقلال یکی از زیباترین بازی های لیگ بود که سرعت هر دو تیم در آن بسیار بالا بود.

قلعه نویی ادامه داد: چهار روز پيش در باشگاه استقلال جلسه اي در مورد پيراهن بود كه من هم  مخالف عوض شدن پيراهن ها  بودم.من فقط به دنبال کیفیت هستم.ايراني بايد بهترين زندگي را داشته باشند. چهل سال پيش ليگ ما بهتر از بوندس ليگا بود، اما الان در چه وضعيتي هستيم. ايران و ايراني بايد بهترين ها را داشته باشند و بازيكنان فوتبال نيز بايد بهترين زمين و لباس را در اختيار داشته باشند. من هر حرفی می زنم برای منافع ملی است.

وی تصریح کرد: در گذشته تيم ها زودتر تمرينات را آغاز مي كردند. امسال  به دلیل مسابقات مقدماتی جام جهانی فرصت لازم براي بدنسازي و آماده سازي بازيكنان را نداشتيم و تیم دیر جمع شد.بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی خسته اند و از نظر بدنی نیز با مشکل مواجه اند.ما دغدغه های مالی نیز داریم و استقلال در مضیقه است.

وی ادامه داد: تيم فوتبال استقلال براي حضور شايسته در ليگ امسال بازي هاي تداركاتي و هماهنگي تيمي نداشت. بازيكنان هم در مدت شش هفته بازي هاي ليگ برتر آسيب هاي جدي ديدند و دليل آن هم آماده نبودن بدن ها است و بازیکنی مثل آندو با چند بازی مصدوم شد.

قلعه نويي در پایان خاطرنشان کرد: اما استقلال در بازی با راه آهن نشان داد که کم کم امیدواری هایی را در دل هوادارانش روشن کرد و امیدواریم روند خوبش ادامه داشته باشد.

برچسب ها: استقلال ، قلعه نویی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار