مدير عامل شرکت مادر تخصصي عمران وبهسازي شهري ايران گفت: تا کنون در این استان3 هزارو 391 واحد مسکونی دربافت های فرسوده تخریب و بجای آن 11 هزراو 584 واحد مسکونی بنا شده است .

مجید کیان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران  اظهارداشت : امسال بافت های فرسوده شهری خوزستان با مشارکت مردم و بخش خصوصی نوسازی می شود

معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به اینکه 5 هزار و 581 هکتار بافت فرسوده مصوب در سطح استان خوزستان شناسایی شده است ،گفت : تاکنون مطالعات تهیه طرح بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهرهای اهواز ( محدوده مرکزی 300 هکتاری ) شناسايي شده است.

وي ادامه داد: شهرهاي اهواز عبارت است از اندیمشک ، آبادان ، شوشتر ، خرمشهر و ماهشهر به مساحت به میزان يک هزارو 673 هکتار تهیه به تصویب کمیسیون ماده 5 استان رسیده است .

کيان پور با اشاره به اينکه با تخریب هر واحد مسکونی در بافت های فرسوده 2/3 واحد ساخته می شود افزود : تا کنون در این استان3 هزارو 391 واحد مسکونی دربافت های فرسوده تخریب و بجای آن 11 هزراو 584 واحد مسکونی بنا گردیده است .

مدير عامل شرکت مادر تخصصي عمران وبهسازي شهري ايران در ادامه خاطر نشان کرد: مطالعات تهیه طرح بافت فرسوده شرق شهر اهواز به مساحت 938 هکتار و مسجد سلیمان با مساحت 684 هکتار با پیشرفت بالغ بر 35درصد در دست تهیه است.

وي تصريح کرد : امسال بافت های فرسوده شهری خوزستان با مشارکت مردم و بخش خصوصی نوسازی می شود

برچسب ها: بافت ، بازسازی ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار