تراکتورسازی و سایپا در حالی در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم می روند که تیم تراکتورسازی نتوانسته پیروزی در برابر سایپا در خانه خود کسب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این دو تیم 10 بازی رودرروی یکدیگر انجام داده اند که سهم تراکتور فقط 1 برد بوده 6 بازی به تساوی ختم شده و سایپا توانسته 3 مرتبه تراکتور را شکست دهد.

اولین بازی این دو تیم در دوره اول لیگ برتر بوده که نتیجه بازی به تساوی ختم شده در برگشت تیم سایپا توانسته در خانه خود تراکتورسازی را با شکست بدرقه کند. در ادامه با عدم حضور تراکتور در لیگ برتر این دو تیم بازی در مقابل هم نداشته اند. در دوره نهم لیگ برتر تیم سایپا در مقابل تیم تازه لیگ برتری شده تراکتورسازی، در هر دو بازی رفت و برگشت به ترتیب با نتیجه 1-2 و 0-1 پیروز شد.

در فصل 90-89 تراکتورسازان با مربی گری فراز کمالوند یک تساوی خانگی کسب کرد و تراکتورسازی با مربی وقت خود مایلی کهن به تساوی 2-2 دست یافت. در ادامه و در فصل 91-90 در بازی رفت تراکتورسازی و سایپا تساوی کردند. تیم تبریزی تنها پیروزی خود را در لیگ برتر در مقابل سایپا با تک گل فرزاد حاتمی بدست آورد. در فصل گذشته نیز بازی رفت با تساوی 2-2 در خانه سایپا تمام شد و در برگشت بازی این دو تیم بدون گل خاتمه یافت.

این در حالی است که 4 تساوی از بازی های این دو تیم با نتیجه پرگل 2-2 پایان یافته است. تراکتورسازی در پی کسب اولین پیروزی خانگی در برابر سایپا با سر مربی جدید خود مجید جلالی می باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار