مدير سامانه 137 شهرداري منطقه 18 از عملكرد اين سامانه در يك ماه گذشته خبر داد.

امير سليماني در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌5 هزار و 80 پيام شهروندي در مرداد ماه سال 92 در سامانه 137 شهرداري منطقه 18 ثبت شده است.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: شهرداري ناحيه يك منطقه 18 با هزار و 475 پيام شهروندي و معاونت امور شهري و فضاي سبز اين منطقه با 4 مورد پيام شهروندي بيشترين و كمترين پيام هاي شهروندي را به خود اختصاص داده اند.
سليماني با اشاره به ارسال پيام هاي شهروندي درنواحي 7 گانه منطقه 18 گفت: شهرداري ناحيه 2 با هزار و 77 پيام شهروندي ناحيه سه با هزار پيام ناحيه 4 با 77 پيام ناحيه 5 با 584 پيام ناحيه 6 با 31 پيام و ناحيه 7 با 67 پيام شهروندي معاونتفني و عمران با 22 پيام حمل و نقل و ترافيك با 18 پيام اجتماعي و فرهنگي با 14 پيام و اتوبوسراني با 11 پيام شهروندي ره ترتيب در جايگاه دوم تا يازدهم قرار دارند.
وي ادامه داد: در يك ماه گذشته 98.98 درصد با تعداد 880 پيام رضايتمندي در سامانه 137 شهرداري منطقه 18 ثبت شده است.
سليماني در پايان با اشاره به پيام هاي ارسالي شهروندان در سامانه 137 شهرداري منطقه 18 افزود: 795 پيام تكراري و اطلاع رساني 511 پيام عدم ارتباط با شهروندان عملكرد شهرداري ناحيه يك با 17.77 درصد كمترين ميزان عدم رضايت شهروندان و ناحيه 5 با 49 ساعت بهترين رتبه در سرعت انجام كار طي يك ماه اخيردر سامانه 137 شهرداري منطقه 18 ثبت شده است./ف
برچسب ها: عملکرد ، سامانه ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار