شهردار قم گفت: مجموعه فعالیت‌های عمرانی شهرداری قم در سال جاری نسبت به سال گذشته 197 درصد رشد را نشان می‌دهد و این رشد در سال 91 هم نسبت به مدت مشابه قبل از آن 61 درصد و نسبت به سال 89 هم 67 درصد است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمد دلبری با اشاره به احداث مترو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شهری اظهار کرد: امروز روز بزرگی برای مردم قم محسوب می‌شود زیرا کلنگ احداث تقاطع غیر همسطح شهدای 15 خرداد هم با حضور رئیس مجلس به زمین زده می‌شود.
شهردار قم با بیان اینکه ساخت کارخانه آسفالت و ورمی کمپوست هم جزو دستاوردهای مهم مجموعه مدیریت شهری است گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی بر تحقق حماسه اقتصادی در سال جاری دارند و همه این اقدامات در همین راستا صورت می‌گیرد.
دلبری خاطرنشان کرد: مجموعه فعالیت‌های عمرانی شهرداری قم در سال جاری نسبت به سال گذشته 197 درصد رشد را نشان می‌دهد و این رشد در سال 91 هم نسبت به مدت مشابه قبل از آن 61 درصد و نسبت به سال 89 هم 67 درصد است.
شهردار قم از تحقق بودجه عمرانی مناطق شهرداری قم در سال جاری طی شش ماه نخست خبر داد و افزود: تلاش همگانی برای اجرای سیاست 6 = 12 در پایان تابستان به ثمر می‌نشیند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.