رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در روایات اسلامی بر انجام کارهای بزرگ تاکید شده است و شهردار فعلی قم و مجموعه مدیریت شهری هم این مزیت را دارند که به کارهای بزرگ می‌پردازند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، علی لاریجانی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کار جهادی برای پیشرفت کشور خاطرنشان کرد: ساخت مترو برای آینده قم ضروری است و باید با جدیت وارد این عرصه شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تلاش شهرداری و شورای شهر برای گنجاندن اعتبارات لازم برای متروی قم در بودجه سالیانه گفت: از روش‌های دیگری همچون جمع‌آوری منابع مردمی هم می‌توان در این زمینه بهره گرفت.
وی قم را شهری بین‌المللی و مرکز تفکر شیعی دانست و افزود: باید با کار و تلاش جدی این مرکزیت را به آبادانی هم برسانیم زیرا عقب‌ماندگی‌هایی در قم وجود دارد و برخی شهرک‌های حاشیه‌ای در قم هم از امکانات شهری محروم هستند بنابراین مسئولان باید نگاهی بین‌المللی به قم داشته باشند هرچند رویکرد آبادانی و رونق تولید با توجه به فشارهای بین‌المللی در سطح ملی هم ضروری است و مهمترین اولویت دولت جدید محسوب می‌شود.
لاریجانی با بیان اینکه قم نباید دچار مشکل اشتغال و محرومیت باشد عنوان داشت: در روایات اسلامی بر انجام کارهای بزرگ تاکید شده است و شهردار فعلی قم و مجموعه مدیریت شهری هم این مزیت را دارند که به کارهای بزرگ می‌پردازند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.