مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از نظر کسانی که در قوه قضاییه هستند صراحت ندارد.

دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص متوقف نشدن جدایی دانشگاه های علوم پزشکی ایران و تهران گفت: تکلیف این دو دانشگاه به زودی مشخص خواهد شد و در این مورد یکسری موانع قانونی وجود دارد و طی دو سه روز گذشته با رئیس جمهور و معاون حقوقی ایشان و دیوان محاسبات و عدالت و رئیس قوه قضاییه صحبت هایی در خصوص این دو دانشگاه داشته ایم و در آینده ای نزدیک تصمیم نهایی توسط سران قوا گرفته می شود.

وی در ادامه افزود: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ازنظر کسانی که در قوه قضاییه هستند صداقت ندارد و باید در این مورد مجددا طرح موضوع شود .

 دانشجویان نگران نباشند

دکتر قاضی زاده هاشمی در ادامه افزود: دانشجویان اصلا نگران نباشند چون این وظیفه ی ماست که از حقوق آنها دفاع کنیم و در مورد آنهایی که دانشگاه علوم پزشکی تهران و یا ایران انتخاب کرده اند به نحوی عمل خواهند شد تا در امتیاز هایی که باید بهره مند باشند،حقوق آنها ضایع نشود.

وی در پایان افزود: من و همه ی همکارانم در دانشگاه ،این مشکل قالب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی یا مجلس شورای اسلامی  را حل خواهيم كرد. /ع2

برچسب ها: دانشجو ، بهداشت ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار