جرمي لوك، جوئي روسو و كريستوفر واكن براي ايفاي نقش‌هاي اصلي فيلم پسران جرسي به كارگرداني كلينت ايستوود انتخاب شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  فيلم براساس نمايش موزيكالي كه در برادوي روي صحنه رفته ساخته مي‌شود و كمپاني‌هاي برداران وارنر و جي كي فيلمز متعلق به گراهام كينگ تهيه‌ي آن را بر عهده دارند.

داستان فيلم درباره‌ي اوج گرفتن و سقوط فرانكي والي و  گروه موسيقي فورسيزنز يكي از پر طرفدارترين گروه‌هاي موسيقي قرن بيستم است. لوك كه براي بازي در سريال تلويزيوني فرشتگان گمشده فرانك دارابونت انتخاب شده در فيلم ايستوود نقش داني را بازي مي‌كند كه قصد دارد از فرانكي والي پول قرض بگيرد. رسو هم نقش جو پشي را بازي مي‌كند كه در دهه‌ي شصت به شكل گيري گروه فور سيزنز كمك كرد. پشي بعدها وارد دنياي بازيگري شد و با فيلم رفقاي خوب مارتين اسكورسيزي 1990 برنده‌ي اسكار بهترين بازيگر مرد نقش مكمل شد. كريستوفر واكن هم قرار است نقش آنجلو دي كارلو يكي از گنگسترهاي جرسي را بازي كند كه به خوانندگان جوان كمك مي‌كند در دنياي موسيقي جايي براي خود دست و پا كنند.

 واكن تنها هنر پيشه‌ي معروفي است كه ايستوود  براي اين فيلم انتخاب كرده چون كارگردان به گفته‌ي خودش سعي داشته قيد حضور بازيگران معروف در نقش‌هاي اصلي را بزند و اين نقش‌ها را به بازيگراني بدهد كه در نمايش موزيكال روي صحنه خوش درخشيده‌اند. نمايش پسران جرسي در سال 2006 برنده‌ي چهار جايزه‌ي امي از جمله بهترين نمايش موزيكال شد و بيش از 1.2 ميليارد دلار بليط در سراسر جهان براي تماشاي آن به فروش رفته است. فيلمبرداري  قرار  است به زودي شروع شود و فيلم به احتمال قوي سال آينده‌ي ميلادي روانه‌ي سينماها خواهد شد./ص

منبع: ماهنامه دنياي تصوير

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار