فرکی:

امیدوارم به روند پیروزی‌های‌مان ادامه بدهیم/ از پرسپولیس شناخت کافی دارم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: از حضور پرشور خبرنگاران در کنفرانس نشان می دهد این بازی حساس است از پرسپولیس شناخت لازم را داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی این تیم مقابل پرسپولیس گفت: شناخت خوبی از پرسپولیس داریم. آنها در هفته‌های اخیر نتوانسته‌اند نتایج لازم را کسب کنند و به دنبال این هستند که با پیروزی در این دیدار نتایج گذشته را به دست فراموشی سپرده و به آرامش برسند ولی در آن تیم ما هم در 5 بازی گذشته عملکرد خوبی داشته و اکنون با 5 برد پیاپی در صدر جدول تکیه زده‌ایم تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با پیروزی در این دیدار به روند مطلوبمان ادامه دهیم.

وی در ادامه افزود: چطور زمانی که تیم‌های دیگر در صدر قرار دارند می‌توانند از آن ابراز شادمانی کنند و روی آن مانور دهند ولی ما نمی‌توانیم؟! در صحبتی که با بازیکنان داشتیم به آن‌ها گوشزد کرده‌ایم که مغرور نشوند و به راهشان ادامه دهند.

صدر نشینی ما در این هفته‌ها یک شروع خوب است که باید ادامه یابد. حق مسلم هر تیمی است که از بردن سخن بگویند و تیم ما هم از اوج ماجرا مستثنی نیست. پارسال در ابتدای لیگ ما تا رتبه 13 لیگ تنزل داشتیم ولی توانستیم با تلاش مضاعف خودمان را بالا بکشیم و سهمیه آسیایی را از آن خود کنیم.

بازی فردا یک بازی بسیار مهم و حساس است و حضور پر تعداد خبرنگاران نیز مهر تاییدی است براین گفته.

در این دیدار به مصاف پرسپولیس بزرگ خواهیم رفت و می‌خواهیم تا با پیروزی راهی جنوب شویم. از بابت صدر نشینی هم هیچ غروری در بازیکنان ما وجود ندارد و از این بابت دچار خسران نخواهیم شد. ما از تمام بازیکنان خواسته‌ایم که تنها کار خودشان را انجام دهند و برای حریف کری نخوانند. امیدوارم بتوانیم با تلاش بچه‌ها و کمک خداوند جایگاهمان را در صدر حفظ کنیم در بازی روز جمعه انگیزه بالای بچه‌های کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد. امیدواریم با کمال آرامش یک بازی با کیفیت را از جانب هر دو تیم شاهد باشیم. علی دایی انسان قابل احترامی است. مسلما نتیجه بازی پس از سوت بازی از یاد خواهد رفت و مجددا برای بازی‌های آینده استارت خواهیم زد.

فرکی در خصوص اهداف پیش روی این تیم گفت: کسب سهمیه دراولویت ما قرار دارد و بدنبال این هستیم که در رقابت های حذفی و آسیایی نیز موفق باشیم.

فرکی درخصوص کسر امتیاز از تیمها اضافه کرد: این بحث که بحث طولانی است و نیاز به زمان دارد به هر حال در فوتبال ما اتفاقات خوب و بد زیادی می افتد. قبلا یک سری نکاتی به تیم ها گفته شده آنها بی توجهی کردند مسئولان یک امتیاز از آن ها کم کروند.

به اعتقاد من این کار درستی نیست مابیاییم و حق یک عده را بگیریم و آن را به عده ای دیگر بدهیم. همین یک امتیاز در آینده در قهرمانی و سقوط تیم ها تاثیر گذار است.

فرکی در پاسخ به سوالی مبنی بر لژیونر شدن بختیار رحمانی تصریح کرد: بنده هم این موضوع را در روزنامه ها و جراید خواندم. هنوز این موضوع رسما و کتبا به بنده اعلام نشده است و زمانی که این مساله به من ابلاغ شود در خصوص آن تصمیم گیری های لازم گرفته خواهد ما بختیار را دوست داریم و سعی می کنیم تصمیمان به پیشرفت و موفقیت اش در آینده کمک کند.

گفته می شود داورها در بازی های قبل دربی احتیاط را در دستور کار قرار می دهند و سعی می کنند کمتر از سوت وکارت هایشان استفاده کنند در این خصوص از سرمربی تیم فوتبال فولاد پرسیدیم که این گونه پاسخ داد: توصیه اکید ما به بازی جوانمردانه است به هر حال قرار است مسابقه دربی روز جمعه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار شود ولی این موضوع هیچ ارتباطی به ما ندارد. ما امیدواریم داوران شهامت لازم برخوردار باشند و بتوانند به خوبی امتحانشان را پس بدهند و این موضوعا به داوری راه پیدا نکند استقلال و پرسپولیس آنقدری بازیکن خوبدارند که فکر نمی کنم نبود یک یا دو بازیکن برای آنها مشکلی خاصی ایجاد کند.

فرکی در پایان در خصوص لغو اردوی تیم ملی بدلیل عدم تامین منابع مالی خاطر نشان کرد: بازی های تدارکاتی و اردوها برای آمادگی هرچه بیشتر تیم ملی مفیداست و کمک می کند تا هرچه سریعتر و با کیفیت بهتر به اهدافمان دست یابیم ما و تمام باشگاه ها به تیم ملی کمک خواهیم کردو امیدواریم در نهایت بتوانیم با درخشش تیم ملی در رقابت های جام جهانی دل مردم را شاد کنیم./آق


برچسب ها: فرکی ، پرسپولیس ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار