معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور در آیین در آیین افتتاح سالن سرپوشیده دو و میدانی شهید خسرو علی آبادی تبریز اظهارکرد: ورزش مهمترین نقش را در تربیت و اعتلای جوانان دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،اکبری در این آیین افزود : دور اندیشی دکتر بیگی استاندار آذربایجانشرقی در توجه به مقوله ورزش اثراتی در جامعه و استان آذربایجانشرقی خواهد داشت که سالها نمود پیدا خواهد کرد و موجبات تعالی فرهنگی و ورزشی و اجتماعی آذربایجانشرقی را در بر خواهد داشت.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور افزود : امیدوارم همت و تلاش 8 سال گذشته در ورزش استان و کشور تداوم داشته باشد تا شاهد حضور جوانان بیشتری در مکان های ورزشی بوده و در کنار آن معضلات اجتماهی کاهش چشمگیر داشته باشد.

محمد صادق اکبری در ادامه بیان داشت : 3200 پروژه نیمه تمام عمرانی ورزشی در کشور وجود دارد و در هفته دولت در کشور 96 پروژه افتتاح میشود ولی برای افتتاح مابقی این پروژه ها اعتبارات دولتیی کفاف نمی دهد لذا پیشنهاد واگذاری پروژه ها به تعاونی های ورزشی و بخش خصوصی را وزارت ورزش و جوانان داده ایم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور در خصوص ستلبزرگترین سالن ورزشی سرپوشیده دوومیدانی استان سالن شهید خسروعلی آبادی تبریز گفت : این سالن فرصت خوبی برای شکوفایی استعدادهای ورزشی آذربایجانشرقی ایفاء در آینده می دهد و از تمامی مسئولینی که برای احداث و بهره برداری آن کمال تقدیر و تشکر را دارم.

بزرگترین سالن ورزشی سرپوشیده دوومیدانی استان سالن شهید خسروعلی آبادی پس از 16 سال به مناسبت هفته دولت و با حضور دکتر احمد علیرضا بیگی استاندار آذربایجانشرقی و محمد صادق اکبری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور و دکتر سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و جامعه ورزشی خصوصا دومیدانی و روساء هیاتهای ورزشی به بهره برداری رسید.

در این مراسم بزرگترین سالن ورزشی سرپوشیده دوومیدانی استان سالن شهید خسروعلی آبادی در 6000 متر مربع فضای ورزشی با اعتبار 27 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی پس از 15 سال به بهره بهرداری رسید.

سالن سرپوشیده دو و میدانی شهید خسرو علی آبادی قهرمان دو 100 متر کشور در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع و با 27 میلیارد ریال ساخته شده است.

کار ساخت این سالن ورزشی از سال 76 آغاز شده بود و با اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت در سال 91، امروز به بهره برداری رسید./س

 

برچسب ها: ورزش ، تربیت ، اعتلای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.