معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: در طول این 4 سال، در 13طرح طرح مهر ماندگار 80 درصد پیشرفت داشتیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، مهدی جمالی نژاد در نشست خبری مسئولان استانداری با اصحاب رسانه با تأکید بر اینکه در این 4 سال اگر همدلی ها نبود در بیشتر مواقع با چالش رو به رو می شدیم، اظهار کرد: استانداری ها دستگاه های حاکمیتی است و تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها با آنها است و با توجه به اسناد فرادستی استان تصمیم گیری می کند.

وی با بیان اینکه وظیفه استانداری ها ورود به فعالیت های نظارتی است نه اجرایی، افزود: برخی طرح ها است سالها سال در حال تکمیل است که به دلیل حاکمیتی بودن استانداری حق ورود در آن را نداریم.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه معاونت عمرانی یکی از حوزه هایی است که 36 کارگروه و کمیسیون در خود دارد، تصریح کرد: همچنین 4 اداره کل در این معاونت قرار دارد که به صورت مشخص فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه من در بدو ورود چند سیاست را دنبال می کردم که مهمترین آنها پایه ریزی یک حوزه عمرانی بود، اذعان کرد: در وزارت بهداشت افتتاح 8 طرح درمانی داشتیم که برخی از آنها 20 سال در حال تکمیل بود.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه در طرح مهرماندگار 13طرح در دستور کار قرار داشت، اذعان کرد: در این طرح ها بیش از 80 درصد پیشرفت داشتیم.

وی با تأکید بر اینکه در دهه فجر سال گذشته دو هزارطرح افتتاح کردیم، عنوان کرد: این طرح ها افرون برطرح های شهرداری ها و دهیاری ها بوده است.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان 105 شهر وجود دارد، خاطر نشان کرد: اصفهان در میان تمام استانها کشور بیشترین تعداد شهر را در خود جای داده است،بنابر این طرح های زیادی دارد و از 835 مصوبه ای که در سه سفر نخست احمدی نژاد داشتیم تا کنون 315 مورد آن تکمیل شده است./س

برچسب ها: اصفهان ، طرح ، مهر ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.