معاون عمرانی استانداری اصفهان از بهره برداری 34 هزار واحد مسکن مهر همزمان با هفته دولت در اصفهان خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، مهدي جمالي نژاد افزود: استان اصفهان داراي ۲۱۵ هزار واحد مسكن مهر است که
تا کنون 128 هزار واحد آن به بهره برداری رسید .

وي در خصوص مترو اصفهان نيز گفت: اگر تحريم ها اعمال نشده بود و واگن ها زودتر آماده شده بود شاهد بهره برداري ازمرحله اول آن بوديم.
وي با بيان اينكه مرحله اول مترو اصفهان آماده بهره برداري است، ادامه داد: ايستگاه دروازه دولت و انقلاب از طرح های مرحله دوم قطار شهري اصفهان محسوب مي شود كه عمليات اجرايي آغاز شده است
وي تاريخي بودن اين شهر را يكي از عوامل بازدارنده در خط مترو اصفهان عنوان كرد و افزود: شرايط اصفهان با شهرهاي ديگر به خاطر تاريخي بودن متفاوت است و به همين دليل اجراي مترو در اين شهر با دقت خاص بايد باشد.
وي ميزان اعتبارات هزينه شده براي مترو اصفهان تا پايان سال ۹۱ را بالغ بر ۷۳۵ ميليارد تومان اعلام و اضافه كرد: ۱۷۰ ميليارد تومان از اين ميزان توسط شهرداري و مابقي توسط دولت تامين شده است و اين در حاليست كه بايد نيمي از اين ميزان را شهرداري اصفهان تامين مي كرد.
جمالي نژاد در خصوص ورزشگاه نقش جهان نيز گفت: اين پروژه سال ها به حال خود رها شده بود اما اكنون فعال شده و فاز اول آن در آستانه بهره برداري است.
جمالي نژاد مشكلات سازه را يكي از عوامل تاخير در تسريع عمليات تكميلي اين ورزشگاه بيان و تاكيد كرد: دوست نداشتيم اين طرح با عيب هاي كه داشت به بهره برداري برسد.
وي به طرح های مهر ماندگار اشاره كرد و گفت: اين طرح در بخش هاي مختلف در زمينه بهداشت و درمان هشت طرح ، راه و شهرسازي ۱۳طرح ، صنعت،معدن و تجارت ۱۱ طرح ، وزارت كشور يك طرح و سه طرح نفت و نيرو شش طرح بود.
وي اظهار كرد: برخي از این طرح ها بيش از هشتاد درصد پيشرفت فيزيكي دارد و برخي ۱۰۰ درصد پيشرفت داشته كه تا پايان سال به بهره برداري خواهد رسيد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.