نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: به لحاظ اینکه انتخاب استانداران از اهمیت قابل توجهی در راستای پیشرفت وآبادانی استعدادهای هر منطقه برخوردار است تمام معیارهای مدیریت علمی در انتخاب استاندار اصفهان لحاظ می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، عوض حیدرپور اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته، وزیر کشور رویکرد مناسب و سازنده‌ای را در راستای انتصاب اصلح‌ترین گزینه‌ها برای تصدی مسئولیت استانداری‌ها در سطح کشور اتخاذ کرده است و انتظار داریم این سبک جدید زمینه دست‌یابی به اهداف تدوین شده را در نقاط مختلف کشور مهیا کند.

وی ادامه داد: انتصاب استانداران با هماهنگی مجامع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و با لحاظ کردن شاخص‌های مدیریت علمی، می‌تواند زمینه لازم را برای رشد و شکوفایی کشور در عرصه‌های مختلف به شکل شایسته ایجاد کند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخورداری از سوابق مدیریتی در سطوح مختلف اجرایی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب استانداران در سطح کشور است، افزود: همگان باید آگاه باشند که وزارت کشور و استانداری‌ها عرصه‌ای برای کارآموزی نیروهای کم تجربه نیست، بلکه باید با پرهیز از هرگونه آزمون و خطا نسبت به انتصاب اصلح‌ترین گزینه در این عرصه اقدام شود.

این مسئول با اشاره به اینکه گزینه های مختلفی برای حضور در راس استانداری اصفهان مطرح است، افزود: تمامی گزینه‌های مطرح شده در این زمینه از سوابق درخشان مدیریتی برخوردار هستند، اما به لحاظ اهمیت موضوع باید با هم اندیشی با تمامی مراجع مسئول نسبت به انتخاب مناسب‌ترین گزینه برای تصدی این مسئولیت خطیر اقدام شود.

حیدرپور در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اهمیت انتخاب فرمانداران شهرستان‌ها در اسرع وقت بیان داشت: در حال حاضر گزینه‌هایی برای تصدی این مسئولیت در شهرستان‌های شهرضا و دهاقان مطرح شده است، که با انتخاب گزینه نهایی برای استانداری اصفهان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی سوابق و انتصاب گزینه مناسب اقدام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز فعالیت چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از هفته آینده گفت: انتخاب شهرداران توانمند ودارای برنامه باید از مهم‌ترین اهداف منتخبین مردم در شوراهای شهرهای شهرضا، منظریه، دهاقان و گلشن باشد و البته در این زمینه نباید افراد بر اساس اهداف شخصی تصمیم گیری کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهردار شهرضا از توانمندی‌های مدیریتی شاخصی برخوردار است، اذعان داشت: باید به این موضوع مهم توجه داشته باشیم که با وجود ظرفیت‌ها و توانمندی بارز مدیریتی در آقای خان احمدی، می‌توانیم نسبت به بکارگیری ایشان در عرصه‌های خطیر مدیریتی اقدام کنیم/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.