سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ورود 245 هزار نفر از اتباع کشور آذربایجان در پنج ماهه اول سالجاری به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / قادر تقی زاده با بیان ضرورت فعالیت بین المللی شرکت های حمل و نقل بین اردبیل و آذربایجان افزود: لازم است شرکت هایی از استان اردبیل در خصوص انتقال گردشگران از باکو و بیله سوار فعالیت کنند.

وی با اشاره به فعالیت غیرقانونی برخی از شرکت های حمل و نقل بین المللی استان های همجوار در بیله سوار بیان کرد: این فعالیت مورد اعتراض اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان قرار گرفته است.

تقی زاده معرفی قابلیت های مراکز درمانی را در کنار جاذبه های گردشگری استان امری ضروری دانست و افزود: بسیاری از اتباع آذری به قصد درمان وارد استان می شوند و باید پتانسیل های مراکز درمانی به گردشگران معرفی شود.

وی با تاکید بر تهیه سی دی هایی با محتوای معرفی قابلیت های درمانی جهت توزیع در بین گردشگران ، اضافه کرد: این قابلیت ها هم اکنون در قالب بروشور تهیه شده و توسط دفاتر خدمات مسافرتی در اختیار مسافران آذری قرار می گیرد/س.

برچسب ها: اردبیل ، سفر ، اتباع ، آذری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.