پیمان فخری یکی از معدود سرمربیانی است که توانسته به رتبه A داوری دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پیمان فخری که پیش از این به رتبه A  داوری دست یافته بود سر انجام پس از درخواست fie  به مسابقات جهانی مجارستان رفت تا بار دیگر قضاوت مسابقات را به عهده بگیرد تا بار دیگر نام ایران و ایرانی را بر زبان‌ها بیاندازد.

سرمربی تیم ملی شمشیر‌بازی این روزها تمام توانش را به کار گرفته است تا بار دیگر  همچون مسابقات آسیایی شانگهای چین درخشش فوق تصور آنچه از وی مشاهده می شود داشته باشد.

 شاید زمان دیگر باشد تا وی تمام تلاش را صرف رونق شمشیر بازی و اهداف فدراسیون کند.
این روزها سر مربی جوان اما کهنه کار شلوغ است او می خواهد علی‌رغم بودجه کم فدراسیون تمام قوایش را به کار ببندد تا زخم‌های کهنه شمشیر بازان را مرهمي باشد تا بتواند به شمشیر بازی  کشورمان رونق دوباره‌ای بدهد باید دید شاگردان فخری در مسابقات آسیایی کویت چگونه خواهند درخشید.

مسابقاتی که انتظار می‌رود حکایت شمشیر‌بازی ایران هیچ گاه از رونق نیافتد چرا که باتوجه به رنگ بالای شمشیر بازان در مسابقات آسیایی شانگهای چین نزول سطح رنکینگ به معنای از دست دادن تمام داشته های ملی‌پوشان است مسابقات امید‌های آسیا این‌بار امید است تادل امید‌های ایران به آن خوش شود و مدال رنگینی برای کشورمان به ارمغان آورده شود.

در پايان خاطر نشان مي‌شود: علاوه بر شاگردان فخري، سیامک فیض عسگر و احمد اکبری نیز شاگردانشان را آماده کرده‌اند تا در مسابقات آسیایی زیر 23 سال شرکت کنند بانوان کشورمان نیز در یک تیم 12 نفره به همراه سه مربی خود در این رقابت‌ها حاضر خواهند شد.
برچسب ها: فخری ، داوری ، شمشیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار