سوفیا لورن، هنرپیشه 78 ساله ایتالیایی، با بازی در فیلم صدای انسانی ساخته ی پسرش ادوارد و پونتی دوباره به عالم سینما باز می گردد

   به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سوفیا لورن، هنرپیشه 78 ساله ایتالیایی، با بازی در فیلم صدای انسانی ساخته ی پسرش ادوارد و پونتی دوباره به عالم سینما باز می گردد.

 داستان فیلم که پسر 40 ساله ی لورن آن را می سازد بر اساس  نمایشنامه ای یک نفره از ژان کوکتو، شاعر، نویسنده و فیلم ساز فرانسوی به نگارش  در می آید.

که اولین بار رد سال 1930 روی صحنه رفت بر خلاف اجرای روی صحنه نمایش که به زبان فرانسوی بود، داستان فیلم سینمایی به لهجه ی ناپلی ساخته می شود و فیلم برداری آن در شهرهای رم ناپل و اوستیا انجا می شود.
 
 بازی درا ین فیلم اولین نقش آفرینی لورن طی سه سال گذشته خواهد بود او آخرین بار در فیلمی تلویزیونی محصول ایتالیا با عنوان خانه ی من پر از آینه است ظاهر  شد که  فیلمی  زندگی نامه ای بود و لورن در آن نقش مادرش را بازی  می کرد و مارگارت مید نقش سال های جوانی لورن را بر عهده داشت این اولین باری نیست که پونتی ها  هدایت مادرش در فیلمی را بر  عهده می گیرد، لورن در سال 2002  هم در فیلم  در میان غریبه ها هم مقابل دورین رفته بود که اولین تجربه ی کارگردانی پسرش بود./ص

منبع: ماهنامه دنياي تصوير


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار