طی سه روز آینده در استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی در برخی ساعات بارش باران پیش بینی می شود که امکان وقوع رگبار و رعدو برق نیز وجود دارد بارش های خفیف و پراکنده در استان گیلان نیز دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "پنجشنبه 7 شهریورماه 92" اعلام شد،از امروز و طي روزهاي جمعه و شنبه با افزايش سرعت باد، گردو خاک در شمال سيستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبي سبب کاهش ديد افقي و کاهش کيفيت هوا مي شود بنابراين اختلال در تردد جاده اي بويژه در روز جمعه در مناطق فوق دوراز انتظار نيست.
براساس این گزارش، طی سه روز آینده در استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی در برخی ساعات بارش باران پیش بینی می شود که امکان وقوع رگبار و رعدو برق نیز وجود دارد بارش های خفیف و پراکنده در استان گیلان نیز دور از انتظار نیست.
گفتنی است، امروز در استانهای گیلان و مازندران وگلستان ابرناکی، بارش متناوب باران گاهی با وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود وهمچنین شدت بارش ها طی امروز در استان های مازندران و گلستان و فردا در استان گیلان خواهد بود.


شايان ذکر است، بعدازظهر و اوایل شب امروز در شرق استان فارس،جنوب کرمان و برخی نقاط استان هرمزگان نیز رگبارو رعدو برق پیش بینی می شود که به تناوب در جنوب فارس بارش باران با رعدو برق و وزش باد از شدت بيشتري برخوردار است که مي تواند سبب آبگرفتگي معابر عمومي در اين منطقه شود.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، نیمه ابری ودر بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و بارش پراکنده وگاهی وزش باد پیش بینی می شود  و در بیشینه دمای خود به 34 درجه و درکمترین حالت به 24 درجه بالای صفر خواهد رسید.
برچسب ها: باران ، باد ، آفتاب ، گردوخاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار