مدیر بوستان ولایت از برپایی نمایشگاه پائیزه در این بوستان خبر داد

نصر در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   گفت:  نمایشگاه  پائیزه 13 تا 22 شهریور ماه سال 92 در ضلع جنوبی  درب شماره 2 بوستان ولایت روبروی قلعه شادی، از ساعت 10 صبح  تا 22 برپا می شود.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود:  این نمایشگاه  با برپایی 180 غرفه شامل لوازم تحریر، کیف، کفش، پوشاک مدارس، مواد  غذایی و مواد شوینده روز چهارشنبه 13 شهریور ماه سال جاری آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهد شد.
 
 نصر با اشاره به برپایی این نمایشگاه گفت:  با توجه به فرا رسیدن ماه مهر شرکت تا بان با نظارت و مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به برپایی نمایشگاه پائیزه دربوستان ولایت نموده است.
 
 وی ادامه داد:  کیفیت و نوع محصولات و کالاهای نمایشگاه  پائیزه در بوستان ولایت با نظارت کارشناسان وزارت  صنعت ، معدن و تجارت ارزیابی و قیمت هر کالا مشخص خواهد شد.
 
 نصر با تاکید بر این موضوع  افزود: کلیه محصولات و کالاهای نمایشگاه پائیزه بوستان ولایت با 20 درصد تخفیف به شهروندان ارائه می شود.
 
 وی با اشاره به نحوه مشارکت شهروندان در ایننمایشگاه گفت:  شهروندان با تکمیل  فرم ثبت نام اجاره غرفه صنوف مرتبط با مشخصات حرفه خود می توانند با ارائه محصولات و کالاهای خود در این  نمایشگاه مشارکت و همکاری داشته باشند.
 نصر در پایان گفت: شهروندان برای شرکت در این  نمایشگاه می توانند به خیابان ولیعصر تقاطع زرتشت روبه روی پمپ بنزین سازمان  صنعت و معدن طبقه دوم شرکت تابان مراجعه و با شماره تلفن 88895727 و 83212200 تماس حاصل نمایند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار