بيرجند/در حاشیه همایش ملی فیزیک؛

برگزاری بیش از 10 کارگاه و مدرسه تخصصی فیزیک

رییس دانشگاه بیرجند از برگزاری بیش از 10 کارگاه و مدرسه تخصیی فیزیک در حاشیه بیست نهمین همایش سالانه ملی فیزک در دانشگاه بیرجند خبرداد.

 

محمدرضا میری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ با بیان این که برگزاری کارگاه های تخصصی یا مدرسه یکی از برنامه های حاشیه ای همایش ملی فیزیک برای شرکت کنندگان وعموم مردم است گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزش دانشجویان شرکت کننده و تبادل نظر میان شرکت کنندگان واساتید برجسته فیزیک است.

وی با بیان این که نشست اعضای پیوسته انجمن فیزیک ایران نیز در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد گفت: راه های گسترش دانش فیزک در سطح کشور، چگونگی تاسیس باشگاه های فیزیک و موضوعات عمومی فیزیک از مباحثی است که در این نشست مطرح خواهد شد.

رییس دانشگاه بیرجند ادامه داد: حضور شرکت کندگان در کارگاه های حاشیه ای همایش خوب بوده است ونه تنها دانشجویان فیزیک بلکه دانشجویان سایر رشته ها نیزدر این کارگاه شرکت می کنند.

میری کارگاه آشنایی با طرح کسب کار شرکت های دانش بینان، کارگاه مقاله نویسی و نقد علمی ، مدرسه نانو ومدرسه اندازه گیری خواص مغناطیسی مواد با استفاده از vsm را ازمهم ترین کارگاه های برگزاری شده در حاشیه بیست نهمین همایش سالانه ملی فیزیک در دانشگاه بیرجند عنوان کرد.

وی یادآورشد: این کارگاه ها تا روز پایانی همایش ادامه دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.