رییس دانشگاه سمنان از ورود پنج هزار دانشجو در سال تحصیلی 92 - 93 به این دانشگاه خبر داد

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، ˈعلی خیرالدینˈ در آیین افتتاحیه هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران در دانشگاه سمنان، افزود: در سال تحصیلی پیش رو، از تعداد پنج هزار دانشجو، 210 دانشجو در رشته های مقطع دکتری، دو هزار دانشجو در رشته های مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در رشته های دوره کارشناسی وارد دانشگاه سمنان می شوند.

وی با بیان اینکه در مجموع، 16 هزار دانشجو در دانشگاه سمنان مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: دانشگاه سمنان در 66 رشته دوره دکتری، 102 رشته دوره کارشناسی ارشد و 72 رشته در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: 94 شرکت دانش بنیاد و واحدهای فناور در مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان عضویت دارند که به مسایل مختلف علمی و پژوهشی این واحدها توجه می شود.

خیرالدین با اشاره به آغاز فعالیت پردیس بین المللی دانشگاه سمنان از سال گذشته، گفت: این پردیس در سال تحصیلی جدید، در 85 رشته دانشجو می پذیرد.

وی پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته هوش مصنوعی از مهرماه در مرکز آموزشهای مجازی را از دیگر بخش های آموزشی و علمی در دانشگاه سمنان عنوان کرد.

وی به برگزاری هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران در دانشگاه سمنان اشاره کرد و افزود: برگزاری اینگونه همایش ها، بستری برای به روز کردن دانش فعالان علمی، تبادل اطلاعات و توجه به امر آموزش به عنوان رکن مهم توسعه علم در جامعه است.

رییس دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: هشتمین کنفرانس دو روزه آموزش شیمی ایران با همکاری انجمن شیمی ایران، آموزش و پرورش و دانشگاه سمنان و با حضور دانش آموزان، دبیران، اعضای هیاتهای علمی و پژوهشگران و فعالان علم شیمی در کشور برگزار می شود/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.