مدیر صدور پروانه و مجوز سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: شایسته است تا بهره برداران با افزایش اطلاعات و آگاهی لازم در مورد فعالیت های خود، استفاده بهینه ای از مجوز دریافت شده داشته باشند.

نادر نقیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: دارا بودن مجوز با اعطا نمودن شخصیت به بهره برداران موجب شناسایی آنها در ادارات مختلف می شود.

وی تصریح کرد: در صورت عدم اخذ پروانه، فعالیت های صورت گرفته در واحد غیرمجاز محسوب می شود.

نقیلی یادآور شد: بهره برداران می توانند با مراجعه به واحدهای مدیریت در شهرستان ها با ارایه مدارک اولیه برای کسب موافقت اولیه و اصولی و اخذ مجوز و پروانه اقدام نمایند.

وی با اشاره سرلوحه قرار داشتن فعالیت های قابل واگذاری در بخش کشاورزی به خصوصی سازی افزود: اصل 44 قانون اساسی، قانون افزایش بهره وری، قانون نظام جامع دامپروری و قانون پنجم توسعه کشور بر خصوصی سازی دلالت دارند.

مدیر صدور پروانه و مجوز سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی اظهار داشت: در حال حاضر صدور پروانه تاسیس و موافقت اصولی و پروانه بهره برداری گلخانه و قارچ به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان واگذار شده است.

نقیلی ادامه داد: عدم آگاهی تعدادی از بهره برداران مانع استفاده صحیح از مجوز و نحوه دریافت امکانات از جهاد کشاورزی مانع بهره برداری بهینه آنان خواهد شد.

وی تاکید کرد: پروانه و مجوز ضمن مشروعیت بخشیدن به فعالیت های کشاورزی به بهره برداران اجازه استفاده از نهاده ها و امکاناتی نظیر آب، برق و گاز را ممکن می سازد/س

برچسب ها: پروانه ، اخذ ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.