رئيس شوراي عالي تهيه‌كنندگان:

انتصاب "ايوبي" را تبريك مي‌گوييم / او را ياري مي‌دهيم

غلامرضاموسوي گفت:‌ ورود حجت‌الله ايوبي را به سازمان سياسي خير مقدم مي‌‌گويم و در صورت درخواست او از اتحاديه تهيه‌كنندگان حاضر به كمك به او هستيم.

"غلامرضا موسوي" رئيس شوراي عالي تهيه‌كنندگان در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: ورود حجت‌الله ايوبي را به سازمان سياسي خير مقدم مي‌‌گويم و او براي نجات سينما از اين وضعيت بسيار بد نياز به همكاري اصناف دارد و در صورت درخواست او از اتحاديه تهيه‌كنندگان حاضر به كمك به او هستيم.


وي افزود: با يك برنامه كوتاه مدت تا زمان برگزاري جشنواره و يك برنامه بلند مدت براي سال‌هاي بعدي مي‌توان مشكلات را حل كرد و دوباره قطار سينما روي ريل اصل خود قرار بگيرد زيرا در اين سال‌ها اين قطار توسط عده‌اي از حركت خود منحرف شده و به بيراهه رفته است.

وي عنوان كرد: با توجه به سابقه‌ي فرهنگي وي به عنوان رايزن فرهنگي ايران در پاريس مي‌تواند مديريت كلان فرهنگي را به انجام برساند اما به دليل شناخت ناكافي ايوبي از سينما او بايد در اين كار از آدم‌ها متخصص و حرفه‌اي سينما كمك بگيرد.

موسوي خاطر نشان كرد: اميدوارم حجت‌الله ايوبي نگاه وسعيتري نسبت به سينما داشته باشد و سمت جديد او را به وي تبريك مي‌گويم./ص

برچسب ها: ایوبی ، برنامه ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار