مشاور وزیر بهداشت در امور دندانپزشکی خبر داد:

ماده دنداني به نام ایران ، به کام اروپا

کشورهای اروپایی به دلیل این که نمی توانند توانایی دانشمندان ایران را ببیند آمالگامی که از ایران خریداری می کنند به نام تولید خود وارد بازار می کنند.

دکتر مظفریان، دندانپزشک و مشاور وزیر در امور دندانپزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مشکل ما در حوزه دندانپزشکی عمدتا مواد و تجهیزات نیست گفت: یکی از نکات مثبت تحریم ها این بود که تلنگری به تولید کنندگان داخل زد تا از پتانسیل موجود خود استفاده و اقلام مفید را تولید کنند. 
 
وی ادامه داد: در داخل کشور 3 هزار قلم مواد و تجهیزات دندانپزشکی که مورد استفاده قرار می گیرند در داخل با تکنولوژی پیچیده تولید می شوند، کیفیت محصولات تولید ما آنقدر بالاست که کشورهایی در منطقه همچون ترکیه و امارات پیشنهاداتی در زمینه همکاری برای راه اندازی خط تولیدات ایران در مورد برخی از محصولات دندانپزشکی به شرکت های تولید کننده این محصولات در کشور خودشان شده است. 
 
 ظفرمند با تاکید بر این که کشور های اروپایی حاضر به دیدن توانمندی های ایران نیستند عنوان کرد: یکی از تولید کنندگان ایران  که آمالگام که ماده پر کننده دندان است را تولید و آن را به اروپا صادر می کند  ولی با کمال تاسف این مواد با پکیج و تولید انگلیس راهی بازار می شود که این ظلم بزرگی به جامعه تولید کنندگان کالاهای دندانپزشکی است./ح
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار