بشار الجعفری؛

عربستان,قطر و انگلیس گروه های تروریستی را مجهز به سلاح شیمیایی کرده اند/اسرائیل تحریک کننده آمریکا برای مداخله نظامی در سوریه

"بشار الجعفری"نماینده سوریه در سازمان ملل گفت:ده ها تن از سربازان سوریه به خاطر در معرض قرار گرفتن حملات شیمیایی هم اکنون در بیمارستان ها تحت مداوا هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلویزیون سوریه:"بشار الجعفری"نماینده سوریه در شورای امنیت سازمان ملل گفت:ده ها تن از سربازان سوریه به خاطر در معرض قرار گرفتن در حملات شیمایی هم اکنون در بیمارستان ها تحت مداوا هستند.

الجعفری در ادامه گفت:سوریه از دبیر کل سازمان ملل درخواست می کند تا از کمیته بازرسان این سازمان در سوریه بخواهد درباره استفاده از سلاح شیمیایی وجنایت ها تحقیق کنند.

وی در ادامه گفت:12 عنصر "جبهه النصره" در ترکیه که حامل 2 لیتر گاز سارین بوده اند بازداشت شده اند.

نماینده سوریه با تاکید براینکه هرگونه تجاوز به خاک سوریه,تجاوز به وظیفه بازرسان است گفت:فقط شورای امنیت می تواند تصمیم به حمله به کشوری را بگیرد.

"الجعفری" بر این نکته تاکید کرد که عربستان,قطر و انگلستان در پس پرده مجهز کردن مخالفان و گروه های تروریستی به سلاح شیمیایی و از طریق شرکت های اروپایی هستند.

"بشار الجعفری"نماینده سوریه در سازمان ملل گفت:نشست سه کشور غربی عضو دائم شورای امنیت پیش از اعلام نتایج گروه تحقیق در سوریه انجام شد.

وی در ادامه گفت:اسرائیل آمریکا را تحریک می کند تا در سوریه دست به اقدام نظامی بزند.

"الجعفری" تاکید کرد:هم اکنون در وضعیت جنگی هستیم وبرای این امر کاملا آماده شده ایم وافزود: ما حق داریم تا از خود دفاع کنیم اما این نکته باقی می ماند تا فرماندهان نظامی چگونگی پاسخ گویی به هرگونه تجاوز را مشخص کنند.




برچسب ها: بشار ، الجعفری ، سلاح ، مخالفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار