عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به تهدید آمريكا برای حمله به سوريه گفت: آمريكايي‌ها در حال ورود به عرصه بازي با آتش هستند، مطمئنا اين آتش سرا‌پايشان را خواهد گرفت كه مطمئنا رژيم غاصب صهيونيستي نيز در آن خواهد سوخت.

"منصور حقيقت‌پور" نماينده اردبيل، سرعين و نمين در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادعاي آمريكا مبني بر حمله به سوريه گفت: ما اين حركت و اقدام آمريكا را به جد محكوم مي‌كنيم و معتقديم كه اين اقدامات نقض آشكار حقوق ملت سوريه است.
 
وي ادامه داد: آمريكايي‌ها در حال ورود به عرصه بازي با آتش هستند و مطمئنا اين آتش سرا پايشان را خواهد گرفت كه مطمئنا رژيم غاصب صهيونيستي نيز در آن خواهد سوخت.
 
عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پاسخ به اين سوال كه در صورت انجام اين كار از سوي غرب متحدان سوريه چه مواضعي را اتخاذ خواهند كرد، اظهار داشت: مطمئنا اينگونه نيست كه غربي‌ها بتوانند با موشك و يا راه‌هاي ديگر سوريه را بمباران كرده و متحدان سوريه، حزب الله لبنان و مقاومت فلسطين آرام بنشينند.
 
نماينده اردبيل تصريح كرد: قطعا اگر چنين اتفاقي بيفتد در زمان مناسب پاسخ آن‌ها را خواهند داد و اين مسئله دليلي است براينكه غربي‌ها تحمل كرده و عاقلانه‌تر رفتار كنند.
 
وي در پايان خاطر‌نشان كرد: راه حل سوريه نظامي نيست بلكه ديپلماتيك است، مردم سوريه بايد در تعيين سرنوشت خود دخيل باشد و بهتر است كشورهاي مدعي وارد مسائل سوريه نشوند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: سوریه ، حمله ، غرب ، ملت ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار