رئيس اداره فضاي سبز شهرداري منطقه 3 از حفر 20 حلقه چاه در سطح منطقه خبر داد.

مددي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام اين خبر افزود: به منظور كاهش و بهينه‌سازي مصرف آب و آبياري محدوده بوستان‌ها و فضاي سبز در سطح منطقه به حفر و تجهيز چاه به تعداد 20 حلقه كرده است.
وي با اشاره به اقدامات جهت بهينه‌سازي مصرف آب در فضاي سبز سطح منطقه تصريح كرد: طراحي و اجراي شبكه آبرساني، احداث مخزن زيرزميني و ايستگاه‌هاي پمپاژ بيش از 13 مخزن،‌ تجهيز فضاي سبز منطقه به سيستم تحت فشار، بازسازي، احياء و تجهيز و حفر چاه عميق به تعداد 20 حلقه از جمله اقدامات اساسي جهت بهينه‌‌سازي مصرف آب در فضاي سبز سطح منطقه بوده است.
وي با اشاره به تمهيدات اجرا شده در عدم استفاده از آب شرب اظهار داشت: استفاده از پساب تصفيه شده جهت آبياري فضاي سبز، قطع انشعابات آب شرب، جداسازي سامانه‌هاي آبياري فضاي سبز از آب شرب، احياي قنوات و استفاده از منابع تجديدپذير براي آبياري، انجام آزمايشات تعيين كيفيت آب از اقدامات انجام گرفته براي تأمين آب مورد نياز جهت آبياري است.
وي خاطر نشان كرد: كاشت گياهان مناسب با شرايط اقليمي شهر تهران و كاهش سطح چمن‌كاري را از ديگر اقدامات مورد توجه در سال‌هاي اخير دانست./ف
برچسب ها: فضا ، سبز ، حلقه ، چاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار