عضو ارشاد یافته گروهک تروریستی منافقین گفت: فرقه رجوی تلاش دارد که تمامی اسناد همکاری‌های خود با رژیم بعث عراق علیه ایران را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "ابراهیم خدابنده" عضو ارشاد یافته فرقه رجوی در آئین‌ رونمایی از کتاب خوابگردها که به همت مرکز اسناد انقلاب اسلامی در فراهنگسرای اندیشه برگزار شد، اظهار داشت: بنده تا سال 80 با عضویت در گروهک تروریستی منافقین در کشورهای مختلف به فعالیت‌هایی می‌پرداختم.  
 
وی افزود: فرقه رجوی 2 سال است که به طور جدی فعالیتی را در خصوص تغییر در سابقه خود و همینطور در فعالیت‌ها و همکاری‌هایش با رژیم بعثی عراق عمل می‌کند.
 
این عضو ارشاد یافته از فرقه رجوی تصریح کرد: گروهک تروریستی منافقین در حال انجام لابی‌گری‌هایی است تا بتواند اسناد 8 سال خیانت خود را علیه ایران پاک کند و  کتاب خوابگردها به نوعی تاریخچه‌ای از این فعالیت‌ها از سوی این گروهک را نشان می‌دهد.
 
خدابنده در رابطه با نحوه عملکرد گروهک تروریستی منافقین اظهار داشت: کسانی که گرفتار ذهنی این فرقه بودند گمان می‌کردند که برای انقلاب به فعالیت‌ می‌پردازند، چرا که تکنیک‌های آن‌ها این مسئله را به ما القا می‌کرد.  
 
وی با بیان اینکه غرب کماکان به دنبال حمایت از گروهک تروریستی منافقین است، گفت: این فرقه براساس دروغ تلاش دارد که نظر مردم را به سوی خود جلب کند، اما نتیجه حاصل از آن شکست بود در نتیجه آن‌ها با عدم پذیرش از سوی مردم ابتدا به اعمال تروریستی و سپس همکاری با رژیم بعثی عراق روی آوردند، چرا که آن‌ها با هدف کسب قدرت، استراتژی خود را بر مبنای شکاف در جنگ قرار دادند.  
 
این عضو ارشاد یافته از فرقه رجوی افزود: بعد از سرنگونی "صدام" آن‌ها به دنبال جانشینی به عنوان حامی برای خود گشتند که در نهایت رژیم صهیونیستی را برگزیدند و پس از آن تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مطابق نظر این رژیم و آمریکا عمل کنند؛ این در حالی است که مشاهده می‌کنیم آن‌ها از مدافعان پروپا قرص حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران هستند.  
 
گفتنی است؛ کتاب "خوابگردها" روایت 23 سال فعالیت گروهک تروریستی منافقین است که به 194 سند شنیداری و تصویری محرمانه که از نشست‌های فرقه رجوی و رژیم بعثی عراق به دست آمده می‌پردازد.  
 
لازم به ذکر است، مراسم آئین‌ رونمایی از کتاب "خوابگردها" با حضور حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات، روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و ابراهیم خدابنده عضو ارشاد یافته گروهک تروریستی منافقین برگزار شده است.  

انتهای پیام/ش

برچسب ها: خدابنده ، عضو ، ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار