روابط عمومی فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای در خصوص مطالب منعکس شده از قول مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان مبنی بر تعیین سرپرست در هیات فوتبال استان اصفهان صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این اطلاعیه آمده است: طبق قوانین و مقررات لازم الاجرای مندرج در اساسنامه فدراسیون و اساسنامه هیات های فوتبال استانها که بارها در مصاحبه های رئیس و سایر مسئولین فدراسیون با رسانه ها و همچنین در مکاتبات انجام شده با وزارت ورزش و جوانان و اداره کل استان اصفهان تصریح شده، علی اکبر ابرقویی نژاد در مجمع انتخاباتی خردادماه 91 با اکثریت آرا توسط اعضای مجمع عمومی هیات فوتبال استان اصفهان برای مدت 4 سال انتخاب و حکم وی نیز طبق قانون توسط رئیس فدراسیون صادر شده است. لذا هرگونه تغییر و تحولی در راس هیات فوتبال استان نیز می بایست از طریق برگزاری مجمع فوق العاده  و براساس ترتیبات اشاره شده در ماده 19 اساسنامه هیات های فوتبال استانها انجام شود.

برهمین اساس صدور حکم سرپرستی صادره توسط مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان و فعالیت های فوتبالی سرپرست معرفی شده مورد تایید این فدراسیون نبوده و بدیهی است کلیه فعالیت های هیات فوتبال استان اصفهان کمافی السابق تحت ریاست علی اکبر ابرقویی نژاد انجام خواهد شد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار