معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور گفت : کار فرهنگی در جامعه به نگاه عمیق و ویژه ای نیاز دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، اکبری در جمع مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی افزود : کار فرهنگی کار پرمشتق و پیچیده ای است و برای رسیدن به نقطه مطلوب بایستی صبر و تحمل و پشتاز ویژه ای نشان داد چون کار فرهنگی به بازده زمانی بیشتری نیاز دارد.

وی تصریح کرد : ایران از جمله کشورهایی در جهان است که دارای تمدن و فرهنگ و پیشینه طولانی بوده و میراث فرهنگی و تمدنی ایران یک تمدن ارزشمند و قدرتمند با تکیه بر کرامت های انسانی است.

وی افزود : با ترکیب تمدن اصیل ایرانی و فرهنگ ناب اسلامی این جایگاه در جهان وارسته تر و بلند بالاتر شده و حال در جامعه ایران اسلامی ورزشکار و جوان ایران اسلامی ادامه دهند راه این فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی است و در کلیه امورات زندگی و حضور در میادین بین المللی این پیشینه را سرلوحه خویش قرار دهد.

اکبری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور تصریح کرد: ورزش ابزار مناسب تربیتی است و با شور و نشاط در محیط ورزشی و علاقمندی جوانان به این مقوله یک راهکار و خروجی مناسب برای توسعه فرهنگ اسلامی و ایران خواهد بود.

در این نشست معاونین ، مسئولین ستادی و واحدهای اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی مشکلات ، تنگناها و نیازها و راهکارهای توسعه امور جوانان و ورزش استان را بیان داشتند.

دکتر محمد صادق اکبری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور برای حضور در مراسم افتتاح 3 پروژه عمرانی ورزشی در شهرستان تبریز حضور دارد.

امروز چهارشنبه ششم شهریور با حضور دکتر احمد علیرضا بیگی استاندار آذربایجانشرقی و محمد صادق اکبری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور و مسئولین استانی به مناسبت هفته دولت بزرگترین سالن ورزشی سرپوشیده دوومیدانی استان سالن شهید خسروعلی آبادی، استخر باسمنج و سالن روستای باغ معروف افتتاح می شود.

با افتتاح این 3 پروژه در هفته دولت 10 هزار متر مربع فضای ورزشی به فضاهای ورزشی استان افزوده میشود .

بزرگترین سالن ورزشی سرپوشیده دوومیدانی استان سالن شهید خسروعلی آبادی در 6000 متر مربع فضای ورزشی با اعتبار 27 میلیارد ریال ، استخر سرپوشیده باسمنج در 2200 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد ریال از اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان و سالن ورزشی چند منظوره باغ معروف ویژه ورزشهای توپی و رزمی در 2 طبقه در 1400 مترمربع با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد ریال از سفر دوم ریاست جمهوری به استان استانی احداث شد، به بهره برداری خواهد رسید/س

 

برچسب ها: نگاه ، عمیق ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.