از 23 پروژه توليدي و عمراني در شهرستان زنجان بهره برداري می شود.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، مديرجهاد كشاورزي شهرستان زنجان  گفت :به مناسبت گرامي داشت هفته دولت تعداد 23 پروژه توليدي و عمراني با اعتبار 19/7 ميليارد ريال و با اشتغالزايي و تثبيت شغل 190 نفر از محل اعتبارات ملي ، استاني و سرمايه گذاري شخصي در مناطق تابعه اين شهرستان در طول هفته دولت افتتاح و به بهره برداري مي رسد.

موسوی اجراي سيستم هاي آبياري تحت فشاردر سطح 92 هكتار با اعتبار  3/9ميليارد ريال واحداث گلخانه به تعداد 3 مورد با مساحت 7هزار 500متر مربع با اعتبار 5 ميليارد ريال را ازجمله این طرح ها عنوان کرد.

وی با اشاره به بهره برداری از  طرح بره پرواري به تعداد 5 مورد با ظرفيت توليد 550 راس با اعتبار3/43 ميليارد ريال ادامه داد: طرح گوساله  پروري به تعداد 2 مورد با ظرفيت توليد 65 راس با اعتبار 1/84 ميليارد ريال از دیگر طرحهای مورد افتتاح در  این هفته می باشد.

مديرجهاد كشاورزي شهرستان زنجان  طرحهاي لوله گذاري انهار سنتي 6 مورد به طول 13/570 كيلومتر با اعتبار 2/8 ميليارد ريا ل و طرحهاي پرورش آبزيان با ظرفيت توليد 12 تن گوشت سفيد با اعتبار 7 ميليارد ريال و طرح پرورش قارچ را ازدیگر طرحهای مورد بهره برداری در این هفته عنوان کرد . 

موسوي  خاطر نشان کرد:طرح هاي احداث گلخانه ، پرورش قاچ ، طرح هاي توليد گوشت قرمز از محل اعتبارات طرح توسعه كشاورزي شهرستان و ساير پروژه ها از محل اعتبارات استاني و ملي تامين اعتبار شده است./س

برچسب ها: تولیدی ، عمرانی ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.