استاد حوزه علمیه قم گفت: هیچ کشوری به اندازه نظام اسلامی از نعمت آزادی برخوردار نیست بنابراین باید قدردان این نعمت باشیم و از آن کمال استفاده صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای معاونت فرهنگی تربیتی جامعة المصطفی العالمیه گفت: مجموعه جامعة المصطفی بسیار موفق بوده و با لطف پروردگار موفقیت‌های بیشتری به دست می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: باید تبلیغات متناسب با هر زمانی صورت گیرد تا اثربخشی خود را حفظ کند البته در این زمینه شاهد هستیم که تبلیغات ما گسترده‌تر شده است.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: امروز خداوند تمام امکانات را به نظام جمهوری اسلامی داده است بنابراین اگر از این فرصت استفاده نکنیم ضرر کرده‌ایم.

وی یادآور شد: هیچ کشوری به اندازه نظام اسلامی از نعمت آزادی برخوردار نیست بنابراین باید قدردان این نعمت باشیم و از آن کمال استفاده صورت گیرد و حداکثر استفاده از رسانه‌ها انجام شود.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با تاکید بر معرفی الگوها گفت: الگویابی در هر جامعه‌ای می‌تواند موثر باشد که در این زمینه باید به معرفی شخصیت‌ها و چهره‌های ماندگار پرداخت تا شخصیت‌هایی که باقی می‌مانند و از بین نمی‌روند، مطرح شود.

وی با بیان این‌که جامعة المصطفی از حوزه علمیه منشا گرفته است، گفت: اگر حوزه علمیه تاسیس نشده بود اکنون جامعة المصطفی وجود نداشت./س

برچسب ها: قم ، ایران ، نعمت ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.