معاون وزير راه و شهرسازي با اعلام اينكه از ابتداي سال تاكنون سه پروژه بيمارستاني در استان خراسان رضوي به بهره برداري رسيده‌اند ، اظهار داشت : دو پروژه بيمارستاني ديگر نيز تا پايان سال در اين استان تكميل مي شوند.

 به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، محمدجعفر عليزاده در حاشيه بازديد امروز ، 5 شهريور92 ، از پروژه هاي بيمارستاني استان خراسان رضوي به خبرنگار پايگاه اطلاع رساني وزارت راه و شهرسازي گفت : سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي ، ساخت 10 پروژه بيمارستاني را در اين استان در دست اجرا دارد كه تاكنون بيمارستانهاي كلات ، فيض‌آباد و رشتخوار تكميل شده و به بهره‌برداري رسيده‌اند.

مديرعامل سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي با بيان اينكه شرفيت مجموع بيمارستانهاي در دست ساخت در استان خراسان رضوي به هزار تخت مي‌رسد ، افزود : براساس برنامه ري‌زي‌هاي انجام شده ، تا پايان سال شاهد تكميل پروژه‌هاي بيمارستاني فريمان و خليل‌آباد نيز خواهيم بود كه نقش قابل مهمي در ارتقاي شاخص‌هاي بهداشتي اين شهرستانها دارند.

وي سپس به مشخصات و وضعيت بيمارستانهاي ياد شده اشاره كرد و ادامه داد : فريمان داراي 90 تخت بيمارستاني خواهد بود كه تاكنون 70 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد.

معاون وزير راه و شهرسازي ، تصريح كرد : بيمارستان 35 تختي خليل آباد نيز داراي 90 درصد پيشرفت فيزيكي است كه در بازديد اين پروژه ، تصميمات لازم براي تكميل آن اتخاذ شد.

 عليزاده از تبديل طراحي بيمارستان شهيد‌هاشمي نژاد مشهد نيز خبرداد و اظهار داشت : طراحي‌هاي اين بيمارستان از 200 تختي به بيمارستان 320 تختي آموزشي تغيير يافته است و عمليات اجرايي آن بزودي آغاز مي‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار