بازیکن تیم ملی شمشیربازی گفت: مسابقات جهانی مجارستان از سطح بالایی برخوردار بود و اما متاسفانه در دور اول مسابقات که جدول نماینده رژیم اشغالگر قدس خوردم که از بازی با وی انصراف دادم.

علی یعقوبیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات جهانی شمشیر بازی مجارستان فرصتی بود تا ملی پوشان کشورمان بتوانند در جهت ارتقای رنکشان بکوشند مسابقات مجارستان از سطح بالایی برخوردار است که این بار نیز به دلیل صدمین سالگرد تاسیس FIE  بیشتر کشورهای مطرح جهان در رشته شمشیربازی حضور فعال و گسترده ای داشتند من هم متاسفانه در دور اول مسابقات با قرار گرفتن در جدول مسابقات که در آن رژیم اشغالگر قدس هم بازی بود از دور رقابت ها کناره گیری کردم.

بازیکن تیم ملی شمشیر بازی ادامه داد: در جدول مقدماتی نسبتا کشورهایی حضور داشتند که شکست دادن آنها ساده بود ما هم چون خودمان را از نظر تکنیکی و تاکتیکی آماده کرده بودیم به صورت صد درصد برای این رقابت ها آماده بودیم.

یعقوبیان اذعان داشت: در فصل زمستان برای اینکه در نکینگ جهانی باقی بمانیم یک مرحله به احتمال زیاد اعزام به مسابقات جهانی گرند پریسک را خواهیم داشت که امیدواریم با عنایت مسئولان هیچ نگرانی از بابت تامین مخارج سفر و مسائل مربوط به آن نداشته باشیم و همچون مسابقات جهانی مجارستان که چندی پیش برگزار شد مسئولان فدراسیون هم تمام سعیشان را انجام دادند تا ملی پوشان بدون هیچ گونه دغدغه ای به مسابقات اعزام شوند.

 وی اظهار داشت: با توجه به عملکرد مان فکر می کنم شمشیربازان ایرانی نسبت به شمشیر بازان سایر کشورها از جمله کشورهای آسیایی عملکرد بهتری داشتند من در مسابقات توانستم از یک، شانزدهم بالا بروم و با سطح آمادگی که داشتم می توانستم به جدول یک هشتم نهایی هم  حاضر شوم.

 بازیکن تیم ملی شمشیربازی خاطر نشان کرد: امیدوارم در مسابقات بعدی درخشش فوق تصور آنچه که از ما انتظار می رود داشته باشیم و بتوانیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار