وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آخرین روز سفر خود به ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب­دا؛ دکتر سید حسن هاشمی در دومین و آخرین روز سفر به ارومیه با حجت الاسلام و المسلمین حسنی در دفتر وی دیدار و گفتگو کرد.

شرکت در جلسه مشاوران دانشگاه، دیدار با چشم پزشکان استان و جلسه گفتگو و تبادل نظر با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بخش دیگری از برنامه های وزیر بهداشت در آخرین روز سفر به ارومیه بود.

وزیر بهداشت در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: نظرات دکتر روحانی در خصوص نظام سلامت مشخص است و ایشان بر ایجاد تحولات اساسی در این بخش تاکید دارند.

دکتر هاشمی افزود: برنامه هایی نظیر قطع رابطه مالی پزشک و بیمار، ارتقای جایگاه پزشک و طبابت در جامعه، حفظ شأن نخبگان پزشکی و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در راستای نظارت ایشان است.  

وی ادامه داد: روند اتخاذ تصمیمات متناقض در دانشگاه های علوم پزشکی کشور باید برچیده شود و اجرای قوانین از جمله قانون تمام وقتی پزشکان، برای همه اعضای هیات علمی باید یکسان باشد.

وی از اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی آذربایجان خواست ارتباط خود با نمایندگان مجلس را قوت ببخشند و گفت: 60 نماینده مجلس از استان های آذری زبان هستند و ارتباط مستحکم شما با آنان در تصمیم سازی های موثر و مفید برای بخش سلامت کشور موثر است.

بنا بر این گزارش در جلسه دیدار و گفتگوی وزیر بهداشت با مشاوران و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه مباحث مختلفی از جمله اجرای طرح تمام وقتی پزشکان که یکی از قوانین برنامه پنجم توسعه کشور است مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت./ح
برچسب ها: وزیربهداشت ، دیدار ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار