معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: امروز در آیین افتتاح متمرکز پروژه‎های متمرکز شهرستان بندرگز به مناسبت هفته دولت، اولین مرکز فیزیوتراپی غرب گلستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد علی هروی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: این مرکز درمانی شهرستانهای بندرگز، کردکوی، ترکمن و گمیشان را تحت پوشش خود قرار می‎دهد.

وی خاطرنشان کرد: خدمات این مرکز، در زمینه بیماری‎هایی است که با استخوان، مفاصل و عضلات سر و کار دارد.

احداث مرکز فیزیوتراپی با اعتبارات ملی و استانی

هروی یادآور شد: این مرکز به همت جمعیت هلال احمر استان و با اعتبارات ملی و استانی به بهره‎برداری رسیده است.

وی با اشاره به تعبیه بخش‎های دیگر درمانی در این مرکز فیزیوتراپی اضافه کرد: در ساختمان این مرکز که در مقابل بیمارستان شهر بندرگز احداث شده واحد تزریقات و مطب‎های درمانی نیز احداث شده است.

وی یادآور شد: انتظار می‎رود احداث این بخش درمانی در  غرب استان، مانع از به زحمت افتادن و تردد شهروندان گلستانی برای دریافت خدمات مشابه به مرکز استان یا استان مجاور شود.

افتتاح پایگاه ثابت امداد و نجات در اینچه برون

این مسئول امداد و نجات در استان گلستان با اشاره به افتتاح دیگر پروژه‎های جمعیت هلال احمر در استان خاطرنشان کرد: در این هفته پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری در اینچه برون از توابع شهرستان گنبدکاووس افتتاح می‎شود.

هروی ادامه داد: با افتتاح و راه‎اندازی این مرکز، تعداد این مراکز امدادی در استان به تعداد پنج پایگاه ثابت افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش حوادث ترافیکی در استان این پایگاه‎های امداد و نجات در کنار نیروهای امداد و فوریت‎های پزشکی گلستان 115) به خدمات‎رسانی امدادی و کمک‎های جانبی همچون سکونت بازماندگان حادثه های ترافیکی می‎پردازند.

افتتاح هتل آپارتمان جمعیت هلال احمر در گرگان

هروی در ادامه از افتتاح هتل آپارتمان جمعیت هلال احمر استان در این هفته خبر داد و متذکر شد: این هتل سکونتی در خیابان دانش گرگان به بهره‎برداری می‎رسد.

وی افزود: این مجموعه ساختمانی با هدف درآمدزایی برای مجموعه هلال احمر استان احداث و به بهره‎برداری می‎رسد.

استان گلستان با جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد و به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی، این استان هرساله شاهد حوادث و بلایای متعدد طبیعی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.